Pontiac only

Eens!

Leuk geprobeerd om het lange P-logo handmatig neer te zetten, maar dat is matig gelukt (vind ik).

Wellicht was het beter om een gestanst logo (bijv. in het uurwerk) te vinden en daarvan met een zachte substantie een stempel te maken.

Ik heb het horloge ergens anders ook langs zien komen.
Ik meen dat er nog andere factoren waren die ervoor gezorgd hebben dat ik het niet in mijn archief opgenomen heb.

2 likes

Eh, jasses. Wat vervelend.

Vinted heeft vandaag zijn account leeggeveegd, als het goed is.

Dagje Hydraulica

15 likes

Mijn nieuwe Palmaris van binnen en van buiten weer up to date gemaakt.
De kast heeft vooral aan de onderkant zware tijden gehad maar de looks om de pols mogen er best zijn!

16 likes

Prachtige kastvorm! Cushion case.

1 like

NOS. Aan de gang gekregen met een nieuw batterij en magneetpulsen. :partying_face:

12 likes

Net binnen gehad met valjoux 72

33 likes

Lekkerrrr :muscle:

1 like

Zo dan, dat is een hele nette Pontiac. Mooi hoor

1 like

Grandioos; veel draagplezier! Ik kwam deze Pontiac Jumping op Rikketik tegen als zakhorloge.

2 likes

Ook gaaf!

Schitterend.

Heb tegenwoordig ook een Pontiac. Van mijn opa geweest, die overigens van mening was dat horloges repareren vrijwel voor iedereen mogelijk was. Dat bleek wel uit de huidige staat van het uurwerk. Hoe dan ook, ik zal hem niet veel dragen, het is vooral voor de herinnering.

17 likes

Mooi erfstuk. :ok_hand:
Als ik het mag zeggen denk ik dat je opa.gelijk had betreffende “iedereen kan een horloge repareren”
Ik heb herrineringen dat ze dat ook met klokken deden.

1 like

Een schitterend vintage exemplaar met passende band. Een ware herinneringsdrager en erfstuk om te koesteren.

Oh dat is een hele mooie! heerlijk om te zien (Oh verkeerde link, ik bedoel de Jumping natuurlijk!)

Hele gave Jumping martijn, ik heb er ook 1

17 likes

Die is ook heel tof!