Pontiac only

Mooie vangst :wink:

joepie!
dacht dat pontiac het aan het opgeven was maar dat is dus niet waar.
naar aanleiding van de twee moderne mechanische pontiac’s die ik in bezit heb, heb ik een mailtje naar de site van pontiac gestuurd met de vraag.;

buiten de pontiac P50001 en P50002 zijn dit de enige mechanische horloges die pontiac op dit moment verkoopt.
zijn er in de toekomst nog plannen voor meer mechanische pontiacs op de markt te brengen of houd pontiac zich nu alleen bezig met qaurtz?

waarop zij mij een antwoord stuurde;

Geachte,

Wij zullen nieuwe mechanische horloge in de toekomst creëren, maar niets in 2020.
Misschien in 2021.
Mvg,

Fabrice Huart
Marketing Manager

is dit goed nieuws of is dit goed nieuws?:smiley:
2021 in het oog houden zou ik zeggen :smiley:

5 likes

Misschien in 2021 , maar misschien ook niet

1 like

Mooi hoor!:ok_hand:t2:

1 like

hé,…hoop doet leven :ok_hand:
en ik kijk er naar uit :smiley:

1 like

Ik wist niet dat er zulke Pontiac fans onder ons zijn!:upside_down_face:

2 likes

en nu weet je dat :+1::smiley:

1 like

De laatste dag rond de pols voordat hij naar de nieuwe eigenaar vertrekt :frowning:

6 likes

7 likes

Sukkeldesukkel :blush: , 'k vind het even niet - hoe zet ik deze terug op 24h i.p.v. AM?
Bij uitbreiding: heeft iemand een user manual?

6 likes

op het instellen van het horloge moet ik je het antwoord schuldig blijven,
maar waar heb je deze opgevist :star_struck:
ik wil er ook één!!!:smiley:

3 likes

marktplaats nl, vandaag toegekomen, stond een uur voor, aangepast maar per abuis (weet niet hoe) op am/pm gezet ipv 24h en vind niet onmiddelijk hoe terug te zetten naar 24h :slight_smile:

1 like

ik denk dat het iets te maken heeft met één van de instelknoppen een bepaalde tijd (±3sec) in te drukken :thinking:

2 likes

Inderdaad. Linkse bovenknop paar sec en daarna rechts boven voor selectie van alarm, uur, min, sec, datum of dag en daarna rechts onder voor wijziging , behalve om terug van am/pm naar 24h te gaan zie ik niet in selectie - zal nog wat prutsen :blush:
Hij stond nochthans op 24h.

1 like

ja, dat zag ik op de foto :smiley:
toch een leuk horloge,
ik ga er meteen m’n volgende aankoop (zoektocht) van maken denk ik :+1:

1 like

Oef, staat inmiddels terug op 24h (gissen & missen, maar weet niet hoe het eindelijk lukte :blush: ) - gevonden: R2 lang & L1 kort

Onderstaand eigen foto - bovenstaande was van marktplaats

edit: inmiddels bediening ‘uitgevist’

8 likes

@anon59165879HF ter info

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1510012961-pontiac-hydraulica-3.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Mijne komt ook van hem

2 likes

dank je voor de tip, maar kan je zeggen welk type die van jouw is?

staat toch hierboven, topic 378

2 likes

deze zijn spijtig genoeg al op een andere plaats

maar dat geeft enkel aan dat ik nog lekker aan het zoeken ben :ok_hand:
het dringt niet, al wordt het volgend jaar, ik ga het gewoon rustig aan doen nu :wink:

2 likes