Pontiac only

Tropic banden zijn altijd een meerwaarde vind ik. Betere rubber bandjes zijn er niet😄

Ik heb ook nog wat tropicbanden uit de jaren 60 ze komen niet allemaal uit de jaren 70

Dad weet Ik ook Martijn, maar ken je het verschil tussen Tropic banden van de jaren ‘60 en ‘70?

1 like

Volgens mij zijn de oude die basketweave met hoge randen

1 like

Nee, de armbanden uit de jaren 60 hadden letters van verschillende hoogtes, de eerste en de laatste warren hooger. Die uit de jaren '70 hebben letters van dezelfde hoogte.

1 like

Je bedoelt de binnenkant neem ik aan? Met de grote T en grote C

Ik bedoel de buitenkant :grinning:

1 like

De T en de C waren grooter in de jaren ‘60. In de jaren ‘70 de letters waren van dezelvede hoogte.

1 like

Dat klopt inderdaad :smiley:

1 like

Armbanden uit de jaren '60 zijn erg moeilijk te vinden, ze zijn erg duur, ik heb er nog geen gevonden.

1 like

Voor een betaalbare prijs.

1 like

Zijn inderdaad lastig te vinden, je moet een beetje geluk hebben en hopen dat ze op horloges zitten die je koopt.

Ik heb een 18mm welke op een caribbean horloge zat toen ik hem kocht en een andere op een enicar duiker

1 like

Nog geen keuze gemaakt voor vandaag, mooie dag nog!!!

12 likes

Voor & na :relaxed:

23 likes

Netjes! Allen een glaasje?

2 likes

Thanks! Nieuw glaasje, ultrasoon, poetsproducten voor de plating, dial voorzichtig schoner gemaakt (vuil van de kast / glas dat op de plaat terecht was gekomen verwijderd, geen patina afgehaald uiteraard :grin: )

1 like

Ook hier maar even plaatsen , op de thuisbasis!! Grtn

7 likes

Dat is een mooi horloge. :ok_hand: Maar ik blijf het toch zeggen: pas je alsjeblieft wel op met radium en een open en bloot liggende wijzerplaat?

1 like

Wow wat een beauty! Mooie band erom ook :+1:

1 like

Dankje! Ja klopt! Altijd oppassen, maar voorzorgen worden genomen :wink:

1 like

Mooi hoor! :+1:

1 like

12 likes