Pontiac

Hallo allemaal,

even mijn ervaringen met dit forumlid delen.
Hij heef van mij een vintage horloge overgenomen, wat prima is verlopen.
Communicatie verliep prettig, betaling ook zonder enige problemen.

Naderhand heeft hij ook laten weten dat alles naar wens was en goed was aangekomen.

Kortom, het is prettig zakendoen met dit forumlid.

groeten
Koen

1 like

Dit kan ik beamen.
Goede communicatie en hij is vlot van betalen.

1 like

Pontiac heeft van mij een Seiko overgenomen. Duidelijke communicatie en heel vlot van betalen. (tu)

1 like

Mijn tweede Jappo (Seiko) is vandaag bij Martin (Pontiac) aangekomen.
Veel plezier er mee.
Voor zowel de eerste als de tweede geldt;
goede en snelle afhandeling…vriendelijk en
zonder complicaties…

groetjes
Peter

1 like

Martin (Pontiac) is al meerdere malen een zeer vriendelijke en betrouwbare wederpartij in een transactie gebleken.
Dikke (tu) dus.

1 like

Marz Schreef:

Martin (Pontiac) is al meerdere malen een zeer
vriendelijke en betrouwbare wederpartij in een
transactie gebleken.
Dikke (tu) dus.

1 like

Prettig contact en een snelle transactie, kan niet anders zeggen dan top en zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Heel prettig contact met Martin gehad en hij is duidelijk een enthousiasteling.
Vlotte betaling en prettige communicatie.
Nogmaals excuus dat ik zo gehaast was Martin.

1 like

Pontiac(Martin) heeft van mij een Citizen overgenomen en dit ging soepel en voorspoedig. Wat mij betreft helemaal top.

Gr. Andre

1 like

Martin (Pontiac) heeft van mij een horloge overgenomen en alles ging op een heel prettige manier. Uitstekende en vriendelijke communicatie en vlotte betaling. Ben blij dat mijn horloge naar deze liefhebber is gegaan en wens hem er heel veel plezier mee!

1 like

Hier ook een positieve ervaring met Pontiac. Prettig in de communicatie en vlot betaald. Graag tot nog eens! (tu)

1 like

Dit forumlid heeft mij super gematst met een paar links voor mijn Mini Monster, dus bij mij kan hij wel een potje breken! (tu) :}:~

1 like

Ik weet zeker dat mijn Casio bij Martin goed terecht is gekomen. Aardig forumlid met wie het zeer prettig zakendoen is. Graag nog eens!

1 like

Wederom kan ik een prima verlopen transactie met Martin melden.
(tu)

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Nog maar een (tu)

1 like

Pontiac heeft een van mijn Vostoks aan zijn verzameling toegevoegd.
Goede communicatie nette afhandeling.
Fijn om zaken met dit forumlid te doen heel betrouwbaar (tu)(tu)

1 like

Een horloge aan Martin (Pontiac) verkocht. Heldere en vlotte communicatie, zeer snelle betaling en na afloop nog even laten weten dat alles goed is ontvangen. Een absolute aanrader en een aanwinst voor het forum.

Veel plezier met het horloge en wie weet tot een volgende keer. (tu)

1 like

Goed en vlot, een leuke deal met Pontiac kunnen doen, met dank voor het begrip. Absoluut aan te raden.

1 like

2 horloges verkocht aan forumlid Pontiac, prima communicatie en prettig contact. Ik zeg : fijn zaken doen met Martin :+1:

1 like