Pontos diver Maurice Lacroix ervaringen

Don’t feed the troll. Hij kan linken, plaatjes van derden uploaden, online een ML bestellen…

Maar een eigen plaatje uploaden lukt niet. Betreurenswaardig dat hij het al 10 jaar volhoud.

6 likes

Daar moet je wel een smartphone voor hebben, en die heb ik al 10 jaar bewust niet meer, heerlijk!, Plaatjes die al op internet staan kan deze trol nog wel verslepen. :slight_smile:

p.s. plm 1985 had ik al wel een mobile telefoon, dat was een kist van plm 30 bij 40 centimeter, met een gewone hoorn!

Vraag is dus : gaat het opwinden van het horloge soepel bij jullie?
Alvast dank.

2 likes

Klopt wat jij zegt.
Bij de mijne draait het voor het gevoel niet zeer soepel en daarbij ook een wat rauw geluid.

Alhier ook de opdraai functie eens uitgeprobeerd. Tot nog toe alleen wat schudden, dragen en hij loopt. Bij het opdraaien treedt er ook bij mij een licht schurend geluid op… nieuwigheid oder ???

Bedankt @Willemb en @hendrik .
Toch in de gaten houden en ik zal het nog eens een andere horlogemaker vragen als ik ergens in de buurt ben van een juwelier.

1 like

Marijn, zoals beloofd::grinning:

Allen prettige dagen gewenst !

4 likes

Zie je wel @hendrik Hendrik, ook jij kan foto’s plaatsen! :smiley:

Mooie ML, heb je nog meer dat je ons wil laten zien?

Tot nu toe constant gedragen!
Afwijking in al die tijd 9 sec. achter.
Er mee gezwommen (wat ik normaliter nooit doe), in bad geweest, en andere dingen waar ik u niet mee zal vermoeien …:innocent:
Dit geeft hevig gemor in de horloge kist waar tal van exemplaren het daglicht wel weer eens willen zien, dus vanaf morgen rust voor dit horloge.

4 likes

Iemand ervaring met de stalen band tbv deze pontos?
Heb bij de juwelier de prijs opgevraagd en die is 225,-
Dat valt mee voor een origineel stalen band vind ik.
Maar nu hoorde ik dat de kwaliteit van afwerking niet heel goed is.
O.a scherpe rand bij de sluiting.
Iemand ervaring?

Begrijp ik nu goed dat alle foto gezeur over en weer nu voor eens en altijd passé is? :smile:

1 like

Over en weer?
Vooral weer I.M.H.O :slight_smile: maar ik mag het hopen.
Binnenkort komt mijn fotograaf weer langs, en dan gaat er nog wat in de verkoop op het blauwe gedeelte alhier.

p.s. wat ik niet snap is dat het leer van die M.L. zo soepel blijft na al dat water,
speciale duiker coating?

De Stalen band is gewoon top! De gehele combinatie is wel iets zwaar op staal, maar dat merkte ik pas toen ik met m’n fiets over een klinkerweggetje reed.
Als je dat niet doet vind ik staal toch wel een aanrader.

2 likes

Dank je voor uw reactie.
Dan gaan we deze band bestellen☺
Kunnen we af en toe afwisselen.

3 likes

2 jaar geleden verkocht, en nog steeds een beetje heimwee :innocent:
Mocht iemand er een in de la hebben liggen, doe een P.B.

1 like

Staat er 1 op MP voor 850. Geen idee of dat een schappelijle prijs is.

1 like