Beste forum genoten, aangezien er niemand dit horloge van mij over wilde kopen tegen mijn aankoopprijs, het zelf maar in gebruik genomen.
Er is al het nodige alhier over geschreven, maar misschien heeft u iets aan mijn ervaringen, met name met de leren nato band.
Super lang dus dat wordt inkorten, zonder enige ervaring…
Leder is van een bijzonder soepele soort . (mag je verwachten van een 3 mille catalogus prijs horloge )
Met een heel scherpe schaar er maar eens in zitten knippen, want 3 c.m. overlap ziet er niet uit. Wel behoorlijk eng, maar dat ging boven verwachting.
Randen gefixeerd, (met seconden lijm ) en ja hoor gelukt. Verder een heerlijk uurwerk, paar seconden per dag afwijkend!
Voorlopig niet meer te koop namens ondergetekende in het blauwe gedeelte
Niks mis mee, welke heb je?
Heb zelf een chrono en met name erg tevreden over de afwerking.
Deze:
http://nl.watchshop.com/horloges/maurice-lacroix/heren/pt6248-ss001-330-1?utm_source=google-products&utm_medium=organic&utm_campaign=shoppingfeeds&source=google-products&gclid=CPHvsPuVmdgCFY7MGwod6iAPBA&gclsrc=ds
Afwerking is zoals je mag verwachten van een horloge van 3 mille, zeker als je er 900 voor hebt betaald
Ja MO 35, die van 35 jaar geleden is ook nog steeds in mijn bezit, is een heel plat gouden kwarts exemplaar, met blauwe croco band
Ik heb de variant met rubberband… ik vind m om de pols nog mooier dan op een plaatje hahaha rubberband sluit erg mooi aan op de kast. En dat voor die prijs… heb die van mij even op MP gehad maar toen toch besloten mijn skx007 te verkopen en de Pontos als duiker te gebruiken… ik was zo enthousiast dat ik er ook gelijk een mlc chrono retro bij heb besteld
Mooi man. om de waterdichtheid te testen er al een paar keer mee onder de douche geweest
Daar kan zelfs dat leren bandje heel goed tegen
Prachtig klokkie en loopt prima op tijd. Edoch, als ik het horloge op wil winden maakt het een lelijk geluidje alsof het niet opgewonden wil worden. Iemand anders hier ook last van?
Vandaag evwn bij een MLC ad (Harry Tromp op het Rokin in Amsterdam) geweest maar die zei dat zolang het uurwerk nog gelijk loopt ik me daar geen zorgen om hoef te maken (lol toch?) ?
Ik hoor het graag van jullie.
Fijne avond
Zou me er niet over opwinden Ed,
nu al ruim een week om de pols, en het gaat allemaal vanzelf, enne 2 jaar garantie toch?
Ik blijf het een mooi goed afgewerkt horloge vinden
Wat een verschillende banden…???
Mooi man!
Eender welke band, blijft een mooi horloge
Hij bedoelt dat Jur z’n advertentie verwijderd heeft omdat hij niet aan de foto eisen voldeed.
Dat, en dat je voor verkoop hier een horloge ook daadwerkelijk in je bezit moet hebben.
Binnenkort misschien weer te koop maar niet meer voor 99/100, want als je hem onder de douche draagt op leer…
Desnoods met je Pontos duikert onder de douche!
Marijn, omdat jij het vraagt vanmorgen onder de douche gestapt met camera
Foto is gemaakt, en met de Kerstdagen komt er vast wel iemand langs die e.e.a. op mijn computer kan zetten. Even geduld a.u.b.
Moeten er fotos bewerkt worden met fotoshop?
Tuurlijk, je denkt toch niet dat ik met mijn blote dingetje op dit forum wil komen te staan?
Daar heb je geen computer voor nodig hoor. Gewoon foto maken via je Smartphone, en bij een reactie de “upload” button aanklikken en dan de foto aanvinken dat doet de HF software de rest. Ik ben ook benieuwd naar alle foto’s!