POOK HFLE2022 € 380

Ik ga verder met het trimmen van mijn collectie. Echt veel teveel horloges die ik te weinig draag.

De HFLE van 2022 is een horloge die veel vinkjes zet: mooie maten van 38.5 x 48.5 x 13mm, opgelegde uurmakeringen, een plaat met structuur, saffierglas, ‘sword’-hands, deels gepolijste en op verschillende manieren gebrushte delen op de kast. De lume is mooi blauw.

Qua uiterlijk is het een vintage Citizen uit de sixties. Is net op kerstdag in 2022 uitgeleverd. Dit exemplaar is nummer 15 van de serie van 34 horloges.
Ook dit horloge is een waar strapmonster. Als voorbeeld een aantal foto’s met andere bandjes (worden niet met het horloge geleverd). Al met al een heel mooi en zeer goed gemaakt horloge.

Het verplichte (!) rijtje: Te koop

Merk en model: POOK HFLE2022 #15/34
Diameter: 38.5 mm, lug-to-lug 48.5 mm, lugs 20 mm
Leeftijd: 24 december 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 24 december 2022, 1e eigenaar.

Factuur en/of certificaat: instructieboekje en garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set bestaande uit de mooie houten Pook doos. Horloge komt met de originele blauwe Pook MN-strap en de zwarte Pook tropic.
Verzendkosten: € 11, aangetekend + track/trace

Conditie (krassen, werking etc): prima staat, paar keer gedragen

Soort uurwerk en kaliber: Toppertje, een Miyota 9039 automatisch uurwerk, 28.800 bph (4Hz)

Vraagprijs: € 380

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Advertentie 22 uit 24 in 2025

4 likes