Poor man's Aeropspace?

Ik heb op de rikketik een mooie blauwe Aerospace zien liggen maar gewoon doorgelopen.
Vroeger vond ik dat een heel stoer horloge, maar heb de laatste tijd een aversie ontwikkeld tegen alles wat een beetje met Quartz heeft te maken…
Toch maar een ana dig besteld van daag bij serious watches…
Om eens te wennen hoe het is en dan maar eens een keer een echte Aerospace (met blauwe wijzerplaat) te kopen…

Is het niet zo dat de aerospace voor een appel en een ei al te koop zijn, wat ik bedoel te zeggen dat het al een van de goedkoopste breitlings zijn?

Kan je vertellen dat de aerospace top is! dit gevoel kan je alleen proberen met een echte breitling, alles klopt aan de breitling. denk dat je met deze orrient ook een mooi klokje hebt alleen is dit niet het opstapje naar een aerospace, ten eerste heeft de aerospace 1 kroon en daar bedien je alles mee. geen extra knopjes.

Dit horloge ziet er ook leuk uit!, veel plezier er van!

Lang niet slecht!

Dit is een zéér goed horloge en je heb absoluut topkwaliteit voor zijn prijs.
Ik heb er zelf eentje, benevens 2 Aerospaces :wink:

Het grote voordeel van de Aerospace is zijn gebruiksgemak + toch wel een betere afleesbaarheid het het LCD.
Wil je een LCD een supergoed contrast heeft moet je voor oudere series van Aerospace gaan: die hebben een superduidelijk goudkleurig LCD.

Vind je een backlight belangrijk ( heeft de Oriënt ook niet ) dan moet je naar recentere Aerospace modellen gaan, maar daar is het LCD wel iets “flauwer”. (minder contrast )

Ook nog een voordeel bij sommige Aerospace modellen = de minute repeater.

Maar nogmaals, de Oriënt is zeker een goede keuze + het is een erg nauwkeurig werkje. In sommige gevallen soms nog nauwkeuriger dan de Aerospace.

Dit is mijn Oriënt:

Ik vind het een mooie klok. En de keuze voor blauwe wijzerplaat ipv. zwart (tu).

O, sorry Marc- B1. Ik wilde niets naars zeggen over jouw exemplaar. Ik had net alle Orient modellen bekeken op de site van Serious Watches en zag dat hij er ook in het zwart was (ook mooi). Daarna reactie getypt. Ik ben nieuw bij het forum. Paar dagen geleden heb ik me voorgesteld. Dus berichtje aanmaken duurde nogal lang. Na het posten zag ik jouw reactie pas. :sunglasses:

@Marc-B1,

Tot welk jaar zijn die Aerospaces gemaakt,dat van die duidelijke goudkleurige lcd viel mij ook op bij het exemplaar wat ik op de Rikketik zag liggen.

Het was een exemplaar met een hele “kale” blauwe wijzerplaat met schuine cijfers.

Breitlings vindt ik over het algemeen heel “patserig” maar de Aerospace met een rustige plaat vind ik erg mooi (een beetje jeugdsentiment, vond het toen al een stoer horloge).
En een andere Breitling die ik erg mooi vind is een een Superocean Heritage.

Ik kan er uit het hoofd geen exacte tijd op kleven, maar ik denk dat je er moet van uitgaan als er een backlight functie is, dat het display dan overdag minder contrast heeft.

Zit er geen backlight op, dan heb je zo’n goudkleurig LCD.

Mijn Aerospace zonder backlight is de F65362, met inderdaad italic cijfers en bicolor band + kast met gouden rider tabs.

De andere is de E79363, ook een zeer goede hoor, maar het LCD is wat minder prominent aanwezig.

Ik heb geen idee hoe deze Oriënt is, maar ik ben superblij met de aerospace die ik heb!

Mooi!

Quartz is weer helemaal in…zie maar hoeveel mensen hier op het forum quartz horloges hebben of willen hebben ook op de buitenlandse forums zijn ze weer in vooral de combi van digitaal/analoog:P

Dit is mijn ‘Aerospace’…

Loopt uitstekend!

Ook een gaaf klokje.