Poortjes/band schiphol safe voor automaat?

Dat is een idee voor de volgende keer inderdaad. Zo’n etui heb ik ook. Ik ben alleen al onderweg en door de hectiek helemaal vergeten een ander horloge om te doen. Op schiphol hou ik hem dan maar gewoon om… op hoop van zegen :four_leaf_clover:

Pfff, ook een tijd ā€˜mogen’ doen. Iedere week op en neer naar klanten ergens in Europa. Blij dat ik andere functie heb. Gewoon 10 km woon-werkverkeer en 's avonds thuis aan tafel.

1 like

Op het moment van het open doen van je handbagage kan je hem altijd nog snel in een sok wikkelen of in een jaszak.
Ben ook weleens een opbergdoosje vergeten,… :wink:

Zo lang ik het kan combineren met leuke andere dingen vind ik het niet verkeerd.

1 like

Bij de rechtbank (Rotterdam) hebben ze zo’n BOA staan met een handheld detector en elke keer als ik daar kom en alles in de doos gelegd heb om door de scanner te halen,wordt je zelf ook gescand met zo een cricketbat.

En dat gaat ongeveer zo!

Piiiiiiiiep…
Meneer, u dient al het metaal uit uw zakken te halen inclusief sleutels.

Heb gedaan.
piiiiiiiiiiep.

Meneer heeft duidelijk nog iets van metaal bij zich?..

nope .
piiiiiiiiep

jawel…

ow wacht das me gammanail.

je wat??

me gammanail.

was da?

een stalen pin in mijn been…probeer maar
pieeeeep…

Maar meneer heeft geen metalen voorwerpen meer in uw zakken?..nope…dan zal ik u toch voor de zekerheid moeten fouilleren…zucht.

2 likes

Boef! ā€œElke keer als ik daar komā€¦ā€ :wink:

1 like

Ik steek mijn gewoon in mijn handbagage tot na de security. Zo geen ā€œbiepā€ bij het poortje en ligt het niet open en bloot in een bakje. Zelfde met de broeksriem.

No way dat ik mijn klok los in die plastic bak gooi :thinking: en al helemaal niet in andere landen. Een graai buiten zicht en klokkie weg…en leg dat maar eens uit in je beste Italiaans, Roemeens, Pools, Spaans, etc.
Doe altijd mijn klokje in mijn jaszak (in een pouch) voor controle, jas in de plastic bak en na controle weer om de pols :+1:

Ik denk dat je securitymedewerkers bedoelt. Douane gebruikt geen plastic bakjes.