Deze week kreeg ik een prachtige Nato opgestuurd van Bidle(tu) Eigenlijk ben ik op zoek naar een mooie duiker met coke bezel, maar op mijn Porsche kan het eigelijk ook wel, of toch niet? Porsche is natuurlijk bekend door zijn übercoole strakke banden die strak op de kast aansluiten, maar door de kleurcombinatie vind ik dit toch ook best leuk:)
Zal hier tzt nog een topic over openen, maar wie heeft alvast tips voor:
een mooie duikhorloge, niet te groot:D en liefst betaalbaar (Rolex is geweldig, maar momenteel niet haalbaar) Hommages ben ik niet kapot van. Seiko misschien?
Alle tips zijn welkom!
Die band is helemaal top. Hij zo perfect zijn als de gespen ook PVd waren geweest. Als je op zoek bent naar een niet te grote pepsi duiker is deze zeker wat voor je. 38mm en lekker kleurrijk.
Dat heb je scherp gezien André(tu). Valt op de foto’s minder op, maar in het echt toch iets meer. Zo’n Citizen zou goed kunnen, heb ik ook al naar gekeken. Hangt een beetje af van de kleur van het rood. Bedankt voor de tip!
Wat is dit toch een mooi vormgegeven horloge!
Met Nato-banden heb ik niet zoveel.
Als deze nou automatisch was geweest… dan was het nog mooier geweest:D
Maar ik wilde toch een mooie quartz in de collectie en met Porsche Design heb ik ook wel wat, vandaar dat toen deze voorbij kwam, ik hem niet kon laten lopen.
@Bidle: even stralen? Zo gepiept, heb ik ook
weleens gedaan met een Zulu.
Stralen is idd een optie en heb ook de mogelijkheid, maar vind brushed wel erg mooi. Daarbij wil hij de nato op een duiker gaan dragen zoals een Rolex. Dus dan zou dit juist wel passen!
Zal het iig nog even voorleggen aan TS! Bedankt voor je input.
Nato past er perfect bij. Zoals al eerder is gezegd denk ik ook dat matte gespen er nog beter bij staan.
PVD zou ook wel mooi zijn denk ik, maar dat is een stuk moeilijker om goed zelf te doen zover ik weet.