Porsche Design

Had gezien de staat gedacht aan 400 a 500 euro. Zit er dus niet ver van.

Nog iemand tips waar ik dit het beste kan verkopen?

colin Schreef:

Had gezien de staat gedacht aan 400 a 500 euro.
Zit er dus niet ver van.

Nog iemand tips waar ik dit het beste kan
verkopen?

Gewoon wat je zelf al hebt voorgesteld,…

Ebay, marktplaats en fora. Enkel op dit forum moet je eerst een tijdje lid zijn en een positieve bijdrage hebben geleverd. Dit is overigens bij de meeste fora zo.

Suc6

Beste mensen

Ik heb waarschijnlijk een potentiele koper voor het horloge. Hij vraagt alleen achter het serie nummer. Dit dacht ik te vinden achter de “lugs” zoals bij rolex ed. het geval is. Nadat ik de armband ervan heb gedaan zie ik helemaal niets staan… Ik heb al even gegoogled en daar vond ik dat de technologie om serie nummers te graveren op die plaats in zijn kinderschoenen stond toen mijn horloge werd geproduceerd.

Mijn vraag is nu. Waar kan ik dit serienummer nog vinden? Aan de binnenkant? Is die er door mij veilig op en af te nemen?

Volgens mij zie ik het serienummer op het achterdeksel staan…

BTW: ik zou niet kunnen bedenken wat een potentiele koper met jouw serienummer wil doen; het lijkt mij niet dat het merk “turbo” er een register op na heeft gehouden zoals Omega etc…

Het zal ook niet voor niets zijn dat van veel te koop staande horloges het serienummer door de verkoper is afgedekt.

Ik dacht dat we hier overeen gekomen waren dat het van het merk Orfina. Maar jij beweert dat het van het merk “turbo” is. Wie kan dit verifieren/corrigeren?

Wat is de koper met dit serienummer?

Lees anders dit even, zit veel info in… http://brown-snout.com/horology/articles/orfina_porsche-design_chrono/