Zou je ook geen Zenith auto kopen, neem ik aan?
Ah, maar dan kan jij er wel aan geraken mocht TS hem echt willen, toch?
Dyslexie…?
Alles kan.
Een horloge van Studio F. A. Porsche, het in 1972 opgerichte ontwerp-kantoor van Prof. Ferdinand Alexander Porsche kan IMO prima, daar zitten prachtige design-klassiekers tussen:
Een Porsche horloge, met een verwijzing of link naar een auto kan absoluut niet, net als Balls for BMW en Breitlings for Bentley en weet ik wat voor garbage er verder door marketeers wordt verzonnen om brand-identities uit te wonen

Ik doelde op het horloge wat TS overweegt. Dat is blijkbaar exclusief beschikbaar voor GT3 bezitters. En terugkomend op de auto, helaas, ik verkies de GT3 versie zonder spoiler, by far…
Prachtige klok!
Groot Porsche fan hier. Maar een horloge ervan zou ik snel voorbij laten gaan. Porsche maakt auto’s geen horloges. Mijn onderbuik zegt daarom dat zulke horloges altijd te duur zijn omdat ze vanwege de naam toch wel gekocht worden. Voor 8000,- Euro is er trouwens zoveel moois te koop in horloge land.
Het is wel een enorme bak geld voor een Porsche naampje op je horloge.
Daar kun je geweldige andere apparaten voor kopen. Meerdere exemplaren tegelijk voor dat bedrag zelfs.
Nog maar een plaatje dan:
Opa vertelt, vroeger knipperde men met de koplampen als men een collega Porsche rijder tegenkwam, alles wordt minder
Je kan natuurlijk ook gewoon fan zijn van een porsche raceteam. Net als een Ferrari raceteam. Ik snap dan best dat je misschien geen porsche hebt maar wel de merchandise.
Porsche Design ≠ Porsche AG
Althans, niet heulemoal. Ik kan zo’n auto niet betalen, maar wat nou als ik zo’n mooie broodrooster wil?
https://www.youtube.com/watch?v=Cke-bZLpo_s
Bij dezen een dikke yes-offence aan alle Ferrari en Harley-Davidson kleding-dragende oetlullen.
Kan me sowieso niet voorstellen dat iemand die zo’n auto rijdt er kleding van heeft. Bij een Harley ligt dat nog net iets anders.
Bonus-minpunten voor de achterlijke gladiolen die zich met dit soort troep op straat durven vertonen:
Is dat niet met zoveel dingen?
B&O die mensen veel geld laat betalen voor mediocre geluids apparatuur.
Overpriced kledingmerken die net zo goed zijn als normale merken.
Maar ook horloges die je veel te veel geld laten betalen voor doorsnee modelletjes (goh, laat Rolex me nou te binnen schieten ).
Mensen willen graag bedonderd worden. En ze willen pochen tegenover de buurman. En ja, de merken springen erop in.
Waarom? Dat is minstens zo triest
Hmmmmmm… Ik voel dat er geen compliment onder dat statement lag. Maar Harley is op sterven na dood. Hun best verkochte model is tegenwoordig een trike, omdat niemand onder de zestig nog met zo’n geriatrisch bromkanon gezien wil worden.
Ik hoop dat het bedrijf z’n draai gaat vinden in de moderne tijd, want het is toch een merk met genoeg historie. Net zoals ik hoop dat Porsche het overleefd, ook al zal ik er echt nooit een auto van kopen.
Yamaha Tenere en Toyota Hi-Lux for life, G.
Auto op 3 wielen. Dan liever een Reliable Robin. Of, velen malen vetter: de Messerschmitt KR200!
Ha! Inderdaad!
Supertof.
Ik zie wel aan die Messerschmidt, de kever, en de Porsche alldrie een zeker ontwerp-DNA gemeen hebben.