Post hier je horologische kortingscodes

Beste HF’ers,

Recentelijk las ik op het forum dat je met de code First25 een korting van 25% krijgt op je bestelling bij Barton watch bands (das een genereuze korting toch?). Uiteraard las ik dit pas nadat ik mijn eigen bestelling bij Barton al had gedaan en mijn bandjes al op het vliegtuig waren gezet. Pech voor mij.

Omdat iedereen op z’n tijd best wel eens een korting wil scoren, kwam ik op het idee anderen te bewaren voor een dergelijk gebrek aan kennis (en met de zoekfunctie zag ik nog niet een dergelijk topic). Daarom bij deze een topic om te vullen met kortingscodes!

Deel dus hier je kortingscodes en breng een glimlach op het gezicht van je forumgenoten en meer ruimte in de portefeuille!

16 likes

Denk dat je dit het beste gewoon hierbij kunt posten:

Leuke online aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Staan naast aanbiedingen vaak ook kortingscodes aangegeven.

1 like

Code 92515 voor 35%(!!!) korting.

2 likes

15% bij https://www.watchpouch.nl/

2 likes

Delen = lief, maar die kortingscode had ik echt na 5 seconde Google werk gevonden :wink:

Overigens eens met Mieske007

Dan houden we aanbiedingen lekker centraal :ok_hand: kortingscode zijn vaak toch maar tijdelijk dus om ze in een dedicated database te gaan verzamelen…

1 like

potverdorie! had ik dit maar 3 dagen eerder geweten :joy:
Ach je kan niet altijd 6 gooien…

:joy: ik was inderdaad op de vroege ochtend vergeten te vermelden dat het horloge-gerelateerde kortingscodes betreft. :+1: @diegene die de titel heeft aangepast: thnxs!

Vind ik ook prima hoor. Maar als je binnen het forum zoekt op kortingscode dan komt dat topic niet boven drijven.

1 like

Altijd even googelen voor je een bestellen doet :wink:

1 like

:rofl:

1 like

Graag gedaan :relaxed:

Code welcome40 voor 40% korting

Bij Schaap & Citroen of Gassan?

1 like

S&C alleen geldig op Rolex.

2 likes

Via de ING Rentepuntenwinkel een voucher voor 250 euro korting bij S&C, m.u.v. enkele merken waaronder Rolex.

Maar goed, als je toch 250 euro korting op een Tudor BB58 wil scoren is dit wel een toffe manier.

Is wel duidelijk op welke doelgroep de ING zich richt sinds de topman-bonus-affaire! :rofl:

1 like