Neen de Valjoux- uitvoering was er eerder, later is men het 31679 kaliber gaan gebruiken en waarom ook niet eigenlijk.
Arjay
Neen de Valjoux- uitvoering was er eerder, later is men het 31679 kaliber gaan gebruiken en waarom ook niet eigenlijk.
Arjay
ja die heb ik ook pas gekocht,staat nog op het forum.
Ben er erg tevreden mee ,en hij loop goed gelijk,heb hem wel niet elke dag aan.
Heb hem bij adriaan vreugdehil gekocht.
Nu is dit mijn mooiste Rus
1 ) Ik heb het horloge gekocht bij Adriaan omdat ik mijn collectie graag wilde uitbreiden. Ik was altijd al gecharmeerd van B-uhren. Iets minder gecharmeerd was ik van de prijs. Ik denk dat dit een goede budget flieger is, die wel echt het gevoel van een Beobachtungs Uhr geeft! Ohja, en ik was zowieso voornemens om nog een Rus te kopen, twee vliegen in één klap.
2 ) Ik heb het horloge nu twee dagen, en hoewel je er in zon’ korte tijd weinig van kan zeggen, bevalt het me nog prima.
3 ) Ik heb geen idee of het horloge precies loopt, volgens mij wel maar ik heb het nog niet gemeten.
4 ) Nog geen enkel probleem met het horloge. Wel is de achteraf aangeschafte band wat groter dan de orginele, waardoor hij echt op het strakste gaatje moet, en dan nogniet écht strak zit.
Groeten,
Stefan
Aviator 1
Wel even de juiste link meesturen natuurlijk!
Gr. Patrick
Zwarte Aviator I, altijd goed.
Arjay
Helemaal mee eens. Prachtige klok. Beetje sinister, hou ik wel van.