Heb zelf enkel een paar krassen op de sluiting. Die zijn er op gekomen toen ik mijn afstuderen aan het vieren was en dat vind het zelf wel wat hebben eigenlijk
Als je toch meer bezig bent met het niet krijgen van krasjes ipv een horloge te dragen dan kun je naar mijn inziens beter geen horloge dragen en lekker genieten van je dag.
Helemaal goed zo’n topic, kom maar op met al dat leed!
Ik maak me totaal niet druk als het om de sluiting gaat.
Die is ervoor om de klappen te vangen.
Maar deze was wel een beetje teveel van het goede om in 1x te ontvangen. Bleef er toch wel een avondje keer op keer naar kijken en van balen .
Struikel momentje in de schuur .
Slaap er niet minder om, draag het horloge niet minder graag en dus laten we het zo
Voelt een beetje gek om dit soort ongelukjes te belonen met een ‘like’
Ja, gevonden!
Was daar nog plek voor?
Waar heb jij dit laten doen?
Dat horloge heeft inmiddels 14 jaar dingen meegemaakt waar het absoluut niet voor gemaakt is, en geeft geen krimp. Nou ja, het heeft karakter gekregen. Deze zal ik uit pure ballorigheid nooit laten polijsten. Het glas is zelfs nog nooit vervangen.
Pure wabi sabi en zo hoort het !
Ik had nog speciaal voor je mijn topic erin gelinkt daar staat het helemaal in beschreven inclusief foto’s van wat de schade was en na reparatie.
Ik wilde me 226 berichten doorspitten besparen ga wel eens zoeken
Enkele maanden geleden op het werk een klein ongelukje gehad met wat koningswater (mix salpeterzuur/chloorzuur).
1 druppeltje heeft z’n weg gevonden op de sluiting. Het geëtste stukje metaal is veel lichter en reflecteert geen licht meer. Hierdoor is het altijd onder elke hoek te zien.
Gelukkig is het enkel op de clasp, mij stoort het niet, en de clasp is rap vervangen als ik hem ooit wil verkopen.
Goed dat je een handschoentje gebruikt!
Ben verschrikkelijk bang dat ie krast he.
Heb je mazzel dat je dat horloge droeg
Lijkt me vrij pijnlijk als je dat koningswater op je pols had laten druppelen. Opgelukje op de werkvloer? Of was je aan het experimenteren in de keuken met wat pittiger eten
Haha deze is nieuw voor mij! Ik vind helemaal mooi!