Even van de wildwaterbaan geweest. Zero fucks given.
Het wordt echt weer tijd voor een voorsteltopic en je eigen horloge, vent
Volgens mij heb ik de term vaker gelezen op het forum hoor. Ik heb hem niet zelf bedacht
Ik heb wat butsen in de bezel. Ook op een lug…
Maar de laatste schade is vreemd. Het glas is beschadigd. Je ziet het niet altijd, soms onder een bepaalde hoek. Stoor me hier wel aan…
Dat polijst/satineer je er toch zo uit. Bij mij was-ie al niet meer te zien geweest.
Afplakband (voor de zijkanten van de gesp), stukkie zachte Scotchbrite, vaste hand, en gaan.
AR-coating alleen…?
Ja geen krasjes te zien of te voelen
Niks aan te doen. Of de hele coating er af poetsen.
Hè jammer, had even hoop
Ik denk met me bij bepaalde modellen ook meer zou kunnen storen dan bij andere. Op een of andere manier valt het bij zo’n cleane, spiegelend gepolijste Panerai meer op en is het meer storend, voor mij, dan op een geborsteld Rolex sportmodel…
Omdat het sec gezien een gebruiksvoorwerp is
Zeker weten. Ik ben ook heel makkelijk daarmee. Maar toch zou je zeggen: dat moet je toch merken? Maar niet dus😁
Zozo, kwart voor 4, lekker op stap meneer Drex😎?
Ik ook niet, heel soms hoor ik tak! of pok! tegen een deurpost of iets dergelijks.
Maar zolang het glas niet stuk is en hij loopt haal ik mijn schouders
er over op.
Nee, ik zit nu lekker thuis, met een koud biertje dat wel.
Ik was vanavond op de racefiets naar een kennis.
Dan zitten we de hele avond over muziek en audio-apparatuur
te keuvelen.
Maar op de terugweg begon het vreselijk te plenzen.
Ik heb meer dan een uur staan schuilen in een portiek
van een of ander schoolgebouw.
Gelukkig had in nog een sigaartje bij me.
En een blik bier in mijn tas van die kennis.
‘For the road’ zei hij nog
Maar goed, ik ben wel zo goed als droog overgekomen
Terwijl de radar iets heel anders voorspelde.
Ach, het weer is dynamisch zullen we maar zeggen
En ik droeg een SKX, dus waterschade was geen issue
Ik dacht dat er iemand op zijn bek gegaan was na het stappen en een wazige nieuwe schadefoto gepost had.
Maar nee, is het een sigaarrokende, blik bier meesjouwende audiofiel die een uur in een obscuur portiekje heeft gestaan om 3 uur s nachts.
Als er via dit topic een HF-award
‘Meest Beschadigde Horloge’ komt,
wil ik graag @Michel.s nomineren !
Eigenlijk maken de butsen me niet zo veel uit. Net als bij de meesten hier waarschijnlijk, was de eerste wel waardeloos.
Vooralsnog laat ik het zo en tegen de tijd dat ie een beurt nodig heeft wordt het glas vervangen.
Sinds gisteren plak ik de lugs niet meer af bij een bandenwissel op de Speedmaster.
Dat houd je de eerste drie a vier keer vol, maar daarna is het gewoon een gebruiksvoorwerp hoor. En jawel, je ziet het meteen.