Post hier je unieke forum horloge

Dank je wel! Dat jij dat zegt betekend heel veel voor me :star_struck:

1 like

rechthoekige seiko. nog nooit tegengekomen op dit forum.

4 likes

Mijn Seiko SPL057P1 is volgens mij uniek op dit forum.

2 likes

Volgens mij heeft naast mij niemand een 118238 met zwarte dial hier op het forum :sunglasses:

6 likes

Een kleine uitdaging …
Post je DJ met de identieke combi plaat en band !
(Dan weet ik pas dat de mijne uniek is op HF :upside_down_face:)

5 likes

Omgea Speedmaster transitional, met een 321 wijzerplaat met opgelegd metalen logo en een 861 caliber inside. (1969)

Heb hier nog geen ander langs zien komen.

8 likes

Post hier je unieke forum horloge

Hoe uniek wil je het hebben? Zelfs met m’n eigen foruminitialen :hugs::small_airplane:

12 likes

Mijn enige echte Shhors horloge :slight_smile:
Ooit gekocht t.g.v. een pride, maar helaas klopten de kleurtjes niet met de foto online :angry:. Nooit gedragen dus, maar wellicht wel uniek op het forum.

3 likes

Durf toch wel met vrij grote zekerheid te zeggen dat er niemand op het forum is met een vintage Breitling Ref. 2100 (met deze dial)

Screenshot_20201207-221808__01

4 likes

Die heb ik ook gehad in een andere kleurstelling.

Na 1x zwemmen was het over met de pret :rofl:

Effe kijke… op de caseback staat dan ook 3ATM water resistant :wink:
Maar 't is dus geen uniek forumhorloge…

1 like

Naja, die van mij is allang ongesmolten tot boterhamzakjes o.i.d.

Deze kwam toendertijd best vaak op dagaanbiedingensites voorbij dus ik vrees dat hij niet heel uniek is

1 like

Ben ik de enige hier met deze Ebel 1911 Discovery?

4 likes

Wie heeft er allemaal nog meer een Sinn 809(q)?

17 likes

TC-9 1976 Diver Titanium

Alba Field Gear (met werkend kompas)

Zippo horloge

Seiko Super Chronometer

De laatste is nog niet helemaal klaar. Het horloge loopt, maar er is nog wat werk aan de kast, die moet nog opnieuw verchroomd worden.

2 likes

Deze in staal misschien wél, maar deze van mij is dezelfde serie en dan in goud (goldplated) en heb ik hier ook nog niet gezien.

Begin jaren 90; ‘Age of Discovery’ serie…:slightly_smiling_face:

7 likes

Ha! Dat is nog eens wat anders als goudwaarde. Heeft het nog wat opgeleverd? :rofl:

Ik heb hem ooit nog een keer voorbij zien komen maar ik durf de gok wel aan.
Ik denk dat dit horloge op het forum uniek is.

7 likes

Ik denk niet dat er iemand op het forum is die dit horloge ook heeft, of zelfs maar dit merk.
Ik heb 'm al eens eerder laten zien in een ander draadje, maar hier mag ie dan misschien ook nog wel een keer.

Temeer, omdat ie 't niet helemaal meer doet, mag hij nog wel eens onder de aandacht
Hij loopt wel, en kan opgewonden worden, want 't is een automaat, maar het juiste opwindasje ontbreekt, zodat ik 'm niet gelijk kan zetten (de kroon die je nu ziet is een dummy).
Als er dus nog iemand is die me aan een tigue voor een EB1575N kaliber kan helpen houd ik me ten zeerste aanbevolen.
Hieronder een plaatje van het uurwerk, ook nogal exotisch. Een penanker automaat, hoe vaak vind je dat?

6 likes

2 likes