Post hier je unieke forum horloge

Orënt is best vaak te zien hier. Ik heb er drie, maar de geplaatste gaat al bijna 50 jaar mee en heb ik hier ook nog niet vaker langs zien komen…

Oriënt

4 likes

Perrelet is een merk dat absoluut de moeite waard is, maar helaas weinig te zien is op HF. Ik heb er twee.

image

8 likes

4 likes

KIk heb er ook wel een paar die weinig tot niet voorbij komen.
Als eerste de Lemarq, een Quartz chronograaf uit Nederland.

Niet meer verkrijgbaar ook, dus ook hier geld discontinued al verwacht ik niet dat het de prijs omhoog drukt. :wink:
De volgende is de Florijn, wel bekend maar niet vaak gezien.

En vervolgens de Christiaan van der Klaauw, de Hypernova.
Op zich redelijk standaard echter met een Nederlandse dag en maand schijf. En dat is dan wel weer heel bijzonder.

5 likes

fae1a6579c8c0eb32ccf9e78fc295dcb49e7a543_1_375x500

10 likes

Geen populair merk hier op het forum: Raymond Weil

3 likes

Volgens mij is er maar eentje in deze versie. Vaak voorbij zien komen maar het was steeds dezelfde, inmiddels de mijne.

10 likes

Nog een Glycine dan: de Airman-3.
1.000 van gemaakt en alleen verkocht op de US-markt.
Deze komt uit Montana, uit een online-kringloopwinkel-voor-het-goede-doel.

4 likes

Hier twee van mijn redelijk unieke klokjes:

Steinhart Odisea - 210 stuks wereldwijd

Tudor 20300 chrono

tudor chrono

6 likes

voor zover ik weet ben ik de enige met dit horloge.

6 likes

Niet meer in mijn bezit maar is er maar één van gemaakt speciaal voor mij.

ce0de7187e_670x500

6 likes

Doe deze niet meer weg… maar dat is meer omdat het niks zal opleveren :rofl:

1 like

Deze is ook redelijk uniek. Héél weinig info over het merk zelf te vinden en van het horloge heb ik in de loop van de afgelopen jaren ergens anders nog maar 1 andere, in slechte staat, gezien.

2 likes

Mijn twee customs van ErrediBi en AS::

De “Eclettico” en de “Edizione Maastricht”,

2 likes

Toch een poging wagen, de Gorillaz gshock Murdoc.
Waarom? In tegenstelling tot veel limited editions van Casio is dit een van de weinige waar daadwerkelijk het aantal units dat verkocht zou worden bekend was, 1000 wereldwijd.

Benieuwd of er nog eentje op het forum is :smiley:

image

3 likes

Met als achter liggend verhaal

Hij is aangekomen … helaas morgen terug op de post wegens seconden wijzer die blijft hangen.
Nog even geduld dus .een NA topic komt eraan als hij terug is :love_you_gesture:

3 likes

Met dank aan @Brodie denk ik dat ik met deze Accutron ook een weinig getoonde Bulova in de verzameling heb. :slight_smile: Vers uit een revisie door Gerrit @ Accutron.nl :+1:

8 likes

6 likes

Ik durf toch wel met enige zekerheid te zeggen dat er van het onderstaande horloge voor mijn dochter er hier maar eentje is… Enige nadeel… Hij heeft maar 2x per 24 uur de juiste tijd aan :rofl:

13 likes

Mooi getekend! :ok_hand:

1 like