NA wachten wachten wachten

Beste hf’ers

Ik ben met Rob van monsterwatches in een "avontuur "gekropen… allee ja vooral hij , ik ben degene die het financierd zal ik maar zeggen.

Vele hebben hier een mening over de man in kwestie , geen probleem ieder zijn ding over de manier van communicatie :rofl:. We weten denk ik allemaal dat op kwaliteit een prijs of eerder gezegd een wachttijd staat ,laten we wachtlijsten niet meerekenen (dat is naar de rolexen onder ons, wat btw voor mij en prijscategorie te hoog is :sweat_smile:). Ik ben blij met de prijs kwaliteit dat Seiko brengt . Ik vroeg hem om een “look alike” /hommage/ frankenwatch (whatever​:thinking:) te maken van de Seiko 6139-6002 pogue pepsi. download.jpeg GOOGLE

Rob zelf zo enthousiast dat hij is wou hier zeker mee starten en zo geschiedde…ergens begin november begon hij aan mijn bescheiden project met als eerste aanwinst de wijzerplaat


Vanuit deze plaat zou de rest van het horoge opgebouwd worden…

De wijzers

Al snel volgde de al bekende SSA329 met pepsi bezel

Met een mesh band geproduceerd door the one and only Rob himself.

Verder zit er een 4R36 automaat in met gouden rotor en doorkijkglas .( iedereen weet wel hoe dit eruit ziet ) :rofl: google is je vriend indien je dit niet weet .
Het is nu nog wachten op de laatste foto’s… die hopelijk snel volgen

Gepland :
:black_small_square:︎een rode seconden wijzer die besteld is
:black_small_square:︎Double domed saffier ( indien mogelijk
deze van de srpa09 ) anders een vlak
saffier.

Bedankt voor de tijd te nemen dit allemaal te lezen :v:

Edit: een like is fijn maar wat is jullie mening :thinking:

52 likes

Vooralsnog ziet jouw NA er mooier uit dan het origineel (maar wellicht dat de foto hem geen eer aan doet). De dial ziet er geweldig uit. Verder, heel leuk zo’n project. Ik had er nooit bij stilgestaan om zoiets te (kunnen) doen. Tot ik hier wat projecten voorbij zie komen. Succes met wachten!

2 likes

Dank je… Ben zelf ook van mening dat dit een zeer knap exemplaar zal worden . Ik denk nog een dikke 2 weken te moeten wachten .

Bedankt voor de feedback :v:

1 like

Ziet er leuk uit, grappig project!:+1:t2:

1 like

Rob verward wachttijden altijd met wachtlijsten. Het gevolg is dat je bij hem bijna net zo lang moet wachten als bij de Rolex dealer…gelukkig is het resultaat vaak net zo mooi (maar een stuk goedkoper)

2 likes

Dankje :v:

Ik heb ook wel geduld natuurlijk voor het juiste resultaat😉

1 like

Mooi gedaan :+1:

1 like

Thx man

1 like

Ziet er mooi uit… Ben benieuwd naar het eindresultaat!

1 like

Ik laat nog een foto achter als hij klaar is :v:

1 like

Leuk project :+1:

1 like

Thx ik ben ook enorm enthousiast :love_you_gesture:

1 like

Ik vind de NA qua stijl nu al mooier dan het origineel!

1 like

:grin: we wachten geduldig af

Vind hem mooi :+1::+1::+1:

1 like

Wauw zo iets exclusiefs,apart, en uniek voor een (denk ik) betaalbare prijs.
Netjes, heel netjes> :hugs:

1 like

Wat een complimenten :grin: merci.
Hopelijk heb ik hem voor kerst . Hij is bijna klaar

2 likes

Dat zou een leuk kerstkadootje zijn, liefst in een oude sok bij de open haard. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dat zou tof zijn ja :christmas_tree: