Horloge doelen eind 2020 en 2021

Ziet er goed uit. :ok_hand: Al twijfel ik nu ook tussen dit model en de 149. :slight_smile:

1 like

Een Omega Speedmaster Pre-moon 145.012 of 145.022 met flat link bracelet :heart_eyes:

1 like

Je doet met beide in ieder geval geen miskoop.

2 likes

Voor 2021 heb ik vooralsnog 2 horloge-gerelateerde doelen; een nieuw automatisch horloge en een fatsoenlijke horlogedoos voor 6 horloges scoren :roll_eyes:

Deze begin 2021. Dan ben ik ook gelijk klaar voor 2021 en mischien wel 2022😂. Misschien een keer een leren watch rol/pouch.

Foto tijdens een GTG👌🏻

14 likes

NA wachten wachten wachten

hopelijk voor aanstaande week :v:

4 likes

Deze is in December nog aankomend.
( alle afbeeldingen van de www )

Ferro;

En voor 2021 zijn er een aantal kanshebbers

CW Jumping;

Reservoir;
image

Louis Erard;

en natuurlijk een mooie meistersinger of nomos.

Het wordt nog een spannend jaar op alle vlakken

Zolang we maar veel plezier hebben uit een kleine doosje.

Yooo.

2 likes

Ik had gezegd dit jaar niks meer te kopen. Ik ga nu al op m’n bek. :rofl:
Tenminste als het allemaal doorgaat… :sunglasses:

Ik hou jullie op de hoogte. :cowboy_hat_face:

3 likes

Die Reservoir is gaaf zeg! Die hebben nog veel andere leuke modellen, kende ik nog niet. Niet een koopje voor zomaar erbij alleen.

Tot ik in juni mijn master diploma in de pocket hoop te hebben, even helemaal niks. Daarna moet er weer een Speedmaster komen, voor mij toch de fijnste/mooiste allrounder.

Woensdag bij de AD geweest om op de lijst te staan voor een Rootbeer.
Vrijdag reeds een telefoontje dat hij er was :partying_face:

Had gerekend op een maand of 6-9, wel leuk zo net voor het einde van het jaar en de te verwachte prijsstijgingen :stuck_out_tongue:
Ophalen zal voor maandag zijn, is de verjaardag van men zoontje en is toch leuk om deze datum op het kaartje te hebben…

Plaatje voor de sfeer :

24 likes

De Khaki Mechanical is idd een prachtig no-nonsense horloge! Een ware “Strap-monster”.

Ga voor de F91W, heel fijn en licht horloge. Rubberen band (raisin) is prima en draagt fijn, stalen Casio banden zijn het m.i. net niet…

1 like

Inderdaad, goede suggestie. Rationeel de beste keuze, maar emotioneel heb ik er enige moeite mee…
Heb ooit in een ver verleden (jeugdjaren, jaren 70 dus :sunglasses:) een stalen lcd quartz gehad. Echter totaal geen idee meer wat voor model dat moet geweest zijn.

1 like

Doel eind 2020:
Leuke dresser voor mijn trouwdag (Deze heb ik gevonden :slight_smile: )

Mijn doel richting eind 2021:
Rolex 1601 (linen dial - jubilee - no lume (indien mogelijk)). (of een 16014 of een 16234 :sweat_smile:)

14 likes

Voor dit jaar eigenlijk geen doelen meer, wellicht nog een Hamilton Khaki Field Mechanical 38mm mezelf cadeau doen voor de kerst.

Voor volgend jaar zit ik toch sterk te denken aan een Ball Fireman Enterprise en een Nomos Orion 301. Dan heb ik een witte, groene en twee zwarte platen en een behoorlijke allround kleurcollectie denk ik.

Mijn doel is voor 2021 om een Seiko marinemaster of een Grand Seiko te kopen. Maar het allerliefste wil ik toch een Omega DeVille chronograaf of misschien wel een Omega - Marine Chronometer MegaQuartz 2.4 MHz maar dan wel een die 100 % in orde is.

Mijn doel is ten eerste om wat weer actiever te worden op HF :slight_smile:
Qua horloges is m’n doel gericht op de nieuwe 3861 speedmaster. Het zou ook zo maar een Explorer kunnen worden, mits de prijzengekte niet nog veel meer doorslaat.

Mijn doel is om de nieuwe rolex OP te krijgen (kopen)… Om dit doel te behalen hoop ik dat de AD een beetje meehelpt.

Doelen moeten mooi en realistisch zijn. Dit horloge heb ik als doel gesteld voor de eerste helft van 2021:

Wel eerst even passen binnenkort. Dan weet ik zeker of ie er gaat komen.

17 likes