Inderdaad, goede suggestie. Rationeel de beste keuze, maar emotioneel heb ik er enige moeite mee…
Heb ooit in een ver verleden (jeugdjaren, jaren 70 dus ) een stalen lcd quartz gehad. Echter totaal geen idee meer wat voor model dat moet geweest zijn.
Doel eind 2020:
Leuke dresser voor mijn trouwdag (Deze heb ik gevonden )
Mijn doel richting eind 2021:
Rolex 1601 (linen dial - jubilee - no lume (indien mogelijk)). (of een 16014 of een 16234 )
Voor dit jaar eigenlijk geen doelen meer, wellicht nog een Hamilton Khaki Field Mechanical 38mm mezelf cadeau doen voor de kerst.
Voor volgend jaar zit ik toch sterk te denken aan een Ball Fireman Enterprise en een Nomos Orion 301. Dan heb ik een witte, groene en twee zwarte platen en een behoorlijke allround kleurcollectie denk ik.
Mijn doel is voor 2021 om een Seiko marinemaster of een Grand Seiko te kopen. Maar het allerliefste wil ik toch een Omega DeVille chronograaf of misschien wel een Omega - Marine Chronometer MegaQuartz 2.4 MHz maar dan wel een die 100 % in orde is.
Mijn doel is ten eerste om wat weer actiever te worden op HF
Qua horloges is m’n doel gericht op de nieuwe 3861 speedmaster. Het zou ook zo maar een Explorer kunnen worden, mits de prijzengekte niet nog veel meer doorslaat.
Mijn doel is om de nieuwe rolex OP te krijgen (kopen)… Om dit doel te behalen hoop ik dat de AD een beetje meehelpt.
Doelen moeten mooi en realistisch zijn. Dit horloge heb ik als doel gesteld voor de eerste helft van 2021:
Wel eerst even passen binnenkort. Dan weet ik zeker of ie er gaat komen.
Dat is een mooie, welke is dat?
Ik had geen doelen maar dit veranderd de zaak lichtelijk
Longines Spirit in 40mm
Wat jammer, zo een beauty maar ik ga niet groter dan 38mm. Voor mij de sweetspot.
Ik zie wel graag de foto’s als die er komt, deze is erg mooi
Zojuist bij Bouman (Culemborg) de SPB143J1 gekocht, ofwel de in mijn ogen enige echte 62MAS heruitgave. Dit horloge heeft al enige tijd op mijn wensenlijstje gestaan en er gaan een aantal andere horloges het veld ruimen voor deze beaut. Ik denk (hoop) dat ik mijn grail watch gevonden heb mensen, want sinds deze is uitgebracht loopt het kwijl iedere keer als ik 'm zie, mijn mondhoeken uit.
Schitterend! Mooi dat je je grail hebt gekocht
Prachtig werkelijk
Ja ik ga daad bij woord volgen. Deze staan nu op mp en als ik tijd heb ga ik ze nog in het blauw zetten.
Mijn “doel” is om wat op te schonen… Niet dat ik een riante (of vermogende) collectie bezit maar toch een aantal horloge’s verzameld het afgelopen jaar waarvan ik merk dat dat niet echt nodig was.
De Seiko Lord Marvel blijft absoluut… Wat een heerlijk dragend en ingetogen horloge is dat.
Ik merk dat ik gewoon meer een “one watch type of guy” ben… Dat zal betekenen de Lord Marvel of anders de Apple Watch om de pols.
Ooit zou ik nog wel eens willen upgraden naar een mooie neutrale (en compacte) Grand Seiko of eventueel een Tudor Black Bay 36 maar dat heeft zeker geen haast.
Jep
Ik zou nog twee maal Steinhart en twee maal Orient en misschien ook wel mijn Seiko Sumo in het blauwe moeten zetten … keuzes …
Mijn horlogedoel voor (maart) 2021 ligt al in de kluis, echter wil ik mijn collectie ook nog aanvullen met een mooie vintage Grand Seiko / King Seiko…
Ja klopt… Heb vorige week nog een SKX013 binnen gekregen… Prijs was dermate dat ik hem niet kon laten liggen… Nu dus in dubio of ik hem doorverkoop of toch hou als extra daily ipv de AW… keuzes…