Horloge doelen eind 2020 en 2021

Jep
Ik zou nog twee maal Steinhart en twee maal Orient en misschien ook wel mijn Seiko Sumo in het blauwe moeten zetten … keuzes …

1 like

Mijn horlogedoel voor (maart) 2021 ligt al in de kluis, echter wil ik mijn collectie ook nog aanvullen met een mooie vintage Grand Seiko / King Seiko…

1 like

Ja klopt… Heb vorige week nog een SKX013 binnen gekregen… Prijs was dermate dat ik hem niet kon laten liggen… Nu dus in dubio of ik hem doorverkoop of toch hou als extra daily ipv de AW… keuzes… :grin:

Heb tóch nog wel aankoop op 't oog in 2021, mits vindbaar met stevige korting.
Deze :

Sinn Flieger of Longines Avigation Bigeye
afbeelding

GS Sbgn005 of Bb36

7 likes

IMG_0526

12 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Hoe lang houd je ons in spanning? :grimacing:

Deze lijkt me wel wat…

5 likes

Deze maand nog 3 bjoetjes toegevoegd aan de collectie,

voor 2021 staat alleen een JLC Reverso Grande Taille Duoface op de concrete wishlist…

23 likes

In 2021 gaan we eens een jaartje 0 horloges aanschaffen !

3 likes

Origineel!!!

1 like

:rofl:

1 like

Hopelijk de collectie aanvullen.

Momenteel op de lijst voor

Datejust met blauwe plaat

Roodbeer en sub No date. En stiekem wil ik nog de op in het geel!!

4 likes

Ik hoop binnenkort een deepsea James Cameron te krijgen, sta op de lijst, misschien sneller leverbaar dan een sub.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Een van de komende dagen post ik nog een laatste NA dit jaar. De vierde in evenveel weken. Ergens in Januari, als de winkels terug open gaan komt de eerste van 2021 al. Iets super dressy, super dun en 18k rood goud…

Dan zit mijn horloge-doos eigenlijk vol, maar ik kan nog mij Casio’tje in het vakje voor de losse bandjes proppen. Dan is terug plaats voor iets met minimum 100m WR, eerder richting Toolwatch/diver/pilot/… en niet te duur. er volgt wel nog eens een topic voor jullie suggesties.

Dan heb ik nog een wild idee voor volgend jaar, indien het een succes zou zijn, dan moet de Raketa plaats maken…

Ik heb dit jaar periodiek onderhoud van mijn collectie als hoofddoel gesteld. Dit jaar 9 horloges laten reviseren en volgend jaar nog 9. Ondanks dat 2 vintage Minerva’s en Cartier aangeschaft. Voor 2022 staat mijn grail FPJ op de lijst…

4 likes

Een GS of Seiko met spring drive zou leuk zijn. Specifiek model GS snowflake of Seiko SNR045J1. Afhankelijk van beschikbaarheid en financiële situatie. :crazy_face::money_mouth_face::disappointed:

3 likes

Deze maar dan op leer.

7 likes

Schitterende keuzes

1 like