Post hier je unieke forum horloge

Niet meer in mijn bezit maar is er maar één van gemaakt speciaal voor mij.

ce0de7187e_670x500

6 likes

Doe deze niet meer weg… maar dat is meer omdat het niks zal opleveren :rofl:

1 like

Deze is ook redelijk uniek. Héél weinig info over het merk zelf te vinden en van het horloge heb ik in de loop van de afgelopen jaren ergens anders nog maar 1 andere, in slechte staat, gezien.

2 likes

Mijn twee customs van ErrediBi en AS::


De “Eclettico” en de “Edizione Maastricht”,

2 likes

Toch een poging wagen, de Gorillaz gshock Murdoc.
Waarom? In tegenstelling tot veel limited editions van Casio is dit een van de weinige waar daadwerkelijk het aantal units dat verkocht zou worden bekend was, 1000 wereldwijd.

Benieuwd of er nog eentje op het forum is :smiley:

image

3 likes

Met als achter liggend verhaal

Hij is aangekomen … helaas morgen terug op de post wegens seconden wijzer die blijft hangen.
Nog even geduld dus .een NA topic komt eraan als hij terug is :love_you_gesture:

3 likes

Met dank aan @Brodie denk ik dat ik met deze Accutron ook een weinig getoonde Bulova in de verzameling heb. :slight_smile: Vers uit een revisie door Gerrit @ Accutron.nl :+1:

8 likes

6 likes

Ik durf toch wel met enige zekerheid te zeggen dat er van het onderstaande horloge voor mijn dochter er hier maar eentje is… Enige nadeel… Hij heeft maar 2x per 24 uur de juiste tijd aan :rofl:



13 likes

Mooi getekend! :ok_hand:

1 like

Dank je wel! Dat jij dat zegt betekend heel veel voor me :star_struck:

1 like

rechthoekige seiko. nog nooit tegengekomen op dit forum.

4 likes

Mijn Seiko SPL057P1 is volgens mij uniek op dit forum.

2 likes

Volgens mij heeft naast mij niemand een 118238 met zwarte dial hier op het forum :sunglasses:

6 likes

Een kleine uitdaging …
Post je DJ met de identieke combi plaat en band !
(Dan weet ik pas dat de mijne uniek is op HF :upside_down_face:)

5 likes

Omgea Speedmaster transitional, met een 321 wijzerplaat met opgelegd metalen logo en een 861 caliber inside. (1969)

Heb hier nog geen ander langs zien komen.

8 likes

Post hier je unieke forum horloge

Hoe uniek wil je het hebben? Zelfs met m’n eigen foruminitialen :hugs::small_airplane:

12 likes

Mijn enige echte Shhors horloge :slight_smile:
Ooit gekocht t.g.v. een pride, maar helaas klopten de kleurtjes niet met de foto online :angry:. Nooit gedragen dus, maar wellicht wel uniek op het forum.

3 likes

Durf toch wel met vrij grote zekerheid te zeggen dat er niemand op het forum is met een vintage Breitling Ref. 2100 (met deze dial)

Screenshot_20201207-221808__01

4 likes

Die heb ik ook gehad in een andere kleurstelling.

Na 1x zwemmen was het over met de pret :rofl: