Post hier je unieke forum horloge

Ik denk deze;

en deze;

en deze;

en deze;

Kan er ook naast zitten…

5 likes


Ik weet niet of hier (blauw) nog een andere van is op het forum?
Mvg. Bertjan

5 likes

Er bestaan zo ontzettend veel verschillende horloges dat volgens mij bijna iedereen hier wel een uniek exemplaar heeft, zeker de vintage liefhebbers. :wink:

Ook mijn laatste aanwinst heb ik nog niet gezien hier, deze blauwe Victorinox Alliance:

2 likes

Denk dat je gelijk hebt, maakt het ook wel weer leuk. Ik heb er vokgens mij zelfs maar weinig die hier op het forum niet uniek zijn.
Wellicht als volgende topic, broertjes/zusjes. :wink:

2 likes

Ja, dat topic kan wel eens veel korter zijn. :rofl:

Heb er zelf volgens mij ook maar één die hier op het forum niet uniek is.:grin:

1 like

Deze NBY’s blijven mij interesseren, heel erg mooi man!:ok_hand::+1:
Ik zou zelf alleen wel voor een iets rustigere wijzerplaat gaan😊

Is er eigenlijk nog een (andere) DZVL Ltd. Stowa Flieger (5 stuks gemaakt) eigenaat hier op het forum (actief) aanwezig?

Ja als je ze kan vinden zijn ze best de moeite waard.

Ontworpen door Martin braun en zeer netjes uitgevoerd. Het Valjoux 7750 uurwerk is helaas niet gedecoreerd en de standaard banden die erbij zitten zijn om te huilen. Maar hij loopt wel snaar strak.

1 like

deze laco een van mn ex klokjes

en deze mk2 ook ex

2 likes

Speedy’s in alle soorten en maten maar een day/date steel-gold had ik hier nog niet eerder gezien, de mijne is nu 20 jaar oud

6 likes

En waarschijnlijk nog wel een paar.

Wel leuk on te horen wanneer er toch iemand is die een van deze ook heeft :wink:

2 likes

<shinola.jpg>

@Dunzdeck
Kan je plaatje helaas niet zien

Afgezien van vintage en de Hydroconquest zie ik hier altijd weinig Longines voorbij komen. Hierbij een uit mijn collectie:

10 likes

Laat de rest ook maar zien hoor; mooi.

Had ik er maar meer! Ik bedoelde collectie in de zin van horloge collectie, helaas heb ik (nog) geen Longines collectie.

1 like

Verkeerd gelezen.
Wellicht komen er nog meer in de toekomst. Voor mij één van de mooiste merken. Met name op vintage gebied.

1 like

Helemaal mee eens. Heb overigens wel nog een zakhorloge in bezit. Aangezien de meeste zakhorloges toch al naar uniek neigen plaatsen we die ook nog maar:

2 likes

Ariadnes zullen er wel zijn bij de bezoekers van dit forum, maar met Engelse tekst??

14 likes

Je bent niet de enige :slight_smile:

7 likes