Post hier je unieke forum horloge

Volgens mij is mijn gouden Eterna Kontiki 20 ook uniek op dit forum. Ik kom ‘m in goud sowieso weinig tegen:

10 likes

Wat voor model is de GS?

De meeste van mijn horloges heb ik nog niet hier voorbij zien komen.


1963 ‘ed’ met witte wijzers (is er überhaupt maar 1 van, af fabriek)


MWW Blobfish. 1 van de 100.


Aevig Corvid auto. Nog niet eerder op het forum tegen gekomen in deze of andere uitvoering.


WUS ST5. Ex BG_, een van de 230 totaal waarvan ongeveer 40 in deze uitvoering.


Certina DS4 day-date, nog niet eerder gezien hier.

En dan nog:
Kemmner 007 ‘harley’ nummer 070/100
Apollo Regulator Infinity
Phoibos PX002C
Casio EF500d
HMT Chirag
FiftyFour 6217-800 hommage

Toch wel bijzonder dat met zoveel leden en nog meer horloges je alsnog een ‘forum uniek’ horloge kan hebben. Dan is de EMG NL17 maar saai. :yum:

2 likes

Modelnr: SBGR087.

1 like

Mooi die Maurice Lacroix! Zou je mij het model/serienummer kunnen noemen?

Thanks! Het is een ML masterpiece small second

1 like

Wauw. Erg druk, maar ook erg inDRUKwekkend

1 like


Denk dat ik deze nog niet heb zien voorbij komen.

Tudor blackbay noir met ETA

4 likes

Tnx, ik dacht eerst dat het ging om één van de varianten van de Snowflake, maar toen zag ik dat het een automaat was (en geen gangreserve had).


Nog niet eerder iemand met een Airking gezien. Of heb ik het mis? :slight_smile:

Bij het zien van alle mooie foto’s moet ik mij ook maar eens verdiepen in hoe je dat voor elkaar krijgt…

3 likes

Ik weet wel dat er een hele mooie stalen Eterna Kontiki 20 op het forum aanwezig is :wink:

2 likes

Fromanteel chrono nautique…ook niemand hier denk ik hehehe zeker niet op die dikke glimband .

1 like

Prachtig horloge, die wereldtimer.
Groet. Richard.

1 like

Kan ik me wel iets bij voorstellen, het patroon op de wijzerplaat is net even iets anders maar de kleurstelling wel hetzelfde.

De Snowflake heeft me geintroduceerd met Grand Seiko, maar het formaat was me toch iets te voor het type horloge dat het is. Vind deze met z’n 37mm net wat beter bij me passen, en heeft ook een bijzondere wijzerplaat!

1 like

Dank :blush:

Is ook nog steeds een van mijn favorieten om te dragen. En om te fotograferen :blush:

1 like

2 likes


deze heb ik ook nog, ook nog nooit hier gezien

3 likes

Hoe lelijk kan iets zijn!

Goede vraag!
Volgende vraag!

Deze heb ik nog niet bij iemand anders om de pols gezien hier

Deze trouwens ook niet :wink:

5 likes