Proficiat! Prachtklok. En leuk die bandjes. Vind 't tegenwoordig steeds leuker om ermee te spelen.
P.S. moest bij die foto’s wel even terugdenken aan die video uitpaksessie van iemand die verbaast een baksteen uit de doos haalde. volgens velen van ons hier was het met opzet.
@ roel: Als er een Speedmaster komt, dan wel
zoveel mogelijk in de 'NASA-uitvoering’
natuurlijk.
@ capice: De bandjes zaten er bij. Zal tegen de
tijd dat ik de tools heb eens wat wisselen en wat
foto’s laten zien. Wat bedoel je trouwens met
’verrassend’?
Klinkt als ‘goed je best gedaan’ zeggen tegen
iemand die er niks van bakte:)
nee, bedoelde verrassend van de Hirschbandjes, had die niet bij een Omega verwacht…
Proficiat, pracht klok. Staat bij mij op het lijstje.
Ow en trouwens over S&C in Den Bosch, tijdje terug geweest voor een schakeltje er tussen uit: 25 euro! Ton van Grinsven in Den Bosch is officieel Omega dealer en doen het voor 5 euro!
Precies, veel juweliers vragen 20-25 euro voor het verstellen van een band.
Één keer gedaan, was meteen de laatste keer.
Ik heb laatst een Omega SMP gekocht met dezelfde Speedy bracelet en het is vanwege het ontbreken van een fijnafstelling nogal proberen tot je de juiste en comfortabele lengte te pakken hebt (ik had er een half link bij).
Dus ik heb op eBay meteen een goede tool gekocht: A&F Swiss Bracelet Pin Remover.
(Koop geen goedkope chinese troep, daar krijg je spijt van). Op gereedschap nooit bezuinigen is mijn devies. En na één keer gebruiken heeft de tool zich al terugbetaald!
@ N.L.: Net toch maar even bij van Grinsven geweest (was toch in de stad). Horloge is verstelt en kosten waren € 0.- Ik was er verbaasd over zelfs. Denk dat de blonde jongedame mij aardig vond.
Precies, veel juweliers vragen 20-25 euro voor het
verstellen van een band.
Één keer gedaan, was meteen de laatste keer.
En groot gelijk hebben ze. Nu vind ik 20-25 Euro wel wat veel, maar 15 Euro mogen ze wat mij betreft vragen. Anders zijn ze de hele dag bezig om via het internet gekochte horloges op maat te maken. Als vaste klant wordt je wel gratis geholpen is mijn ervaring. Begrijpelijk toch?
Klopt, ze hoeven het ook zeker niet gratis te doen. Maar wat je zelf al aangaf is 20-25 euro wel aan de dure kant.
Bovendien is het fijn om het zelf te kunnen en niet van een juwelier afhankelijk te zijn. Zeker als je het horloge daar niet gekocht hebt.