Postbode had iets bij

Mijn 1e échte horloge is een feit!

Na een advertentie op WUS gezien te hebben ben ik in contact gekomen met de verkoper en heb toen een mooie prijs met hem afgesproken. Na wat dubbelchecks voor de echtheid en de betrouwbaarheid zat het helemaal snor en is de deal via paypal afgerond.

Na het bericht dat het horloge verstuurd was kon het aftellen beginnen. Dagelijks een x aantal keer de track and trace in de gaten houden met als resultaat dat ik vandaag een dag thuis kon werken om het pakket in ontvangst te nemen. Daar kwam rond een uur of 1 de postbode met het lang verwachte pakketje! Bij deze dan ook de uitpaksessie met foto’s!

Pakketje was erg netjes en goed ingepakt!

Stap voor stap kwam het klokje dichterbij:

Als extra een aantal leren straps (2 van Hirsch en 1 van Omega):

Boekje + garantiekaart:

Prachtige omega-doos:

Sesam, open u:

En daar lag hij dan, netjes met beschermfolie beschermd:

Eruit!:

En om de pols ermee:

Helaas moet er net 1 link tussenuit maar ik zal daar dit weekend even naar S&C hier in Den Bosch gaan. Neem aan dat die daar niet zo’n punt van maken.

Verder ben ik ontzettend blij met het horloge, hij is echt in top staat zoals de verkoper belooft had.

Voor wat betreft het wisselen van bandjes was ik benieuwd hoe mensen dit zelf doen? Is daar een tooltje voor?

Van harte gefeliciteerd, deze komt ook binnenkort in mijn collectie.:slight_smile:
Is het een plexi of Saffier?

Grt. René

Mooi! Staat op mijn wishlist. Banden wisselen gaat mooi met een Bergeon 6767 var. 1+3.

Succes & tabee

Dit is met het zogenaamde Hesalite kristal (het plexi dus).

Dit is wel aardig om te lezen:

ticothijs:

Deze dus:
http://www.watch-tool.de/html/bracelet_tools.php?id=0090cv
?

Is dit eenvoudig om zelf te doen?

Van harte met deze topper!!!

sincere1983 Schreef:

ticothijs:

Deze dus:
http://www.watch-tool.de/html/bracelet_tools.php?i
d=0090cv
?

Is dit eenvoudig om zelf te doen?

Ja die :~

Is eenvoudig zelf te doen. Altijd vanaf de achterkant van het horloge werken, zodat bij eventueel uitschieten geen schade onstaat aan de voorzijde van de kast. Mocht je nu wat onzeker zijn? Dan kun je ook altijd nog een deel van de kast afplakken.

Succes

Dank je tico. Zal hem bestellen. 20 euro is wel te missen, en maakt het wisselen van het bandje af en toe ook mogelijk.

Nu nog een dezer weken op zoek naar een mooie daily voor een mooi bedrag, als het lukt zal het een Hamilton, Christopher ward of Victorinox Swiss Army worden denk ik. Al zijn suggesties welkom natuurlijk (bedrag echt max 400 euro)!

Super! Vaak getwijfeld, maar ik denk dat ik er toch een keer aan moet geloven.

X((tu):}congrats met deze pracht aanwinst echt een super klok ,en met plexi is het wel erg mooi en sexy.
Veel plezier en geniet ervan.

Ja, net telefoontje van thuis gekregen, pakje afgegeven, altijd leuk!

Schitterend! blijft mooi!!

Die €20,00 is wel excl. verzendkosten, hier komt nog ruim €8,00 bij.
Ik zoek er nl ook één, maar vind de verzendkosten wel aan de hoge kant.
Kan nl gewoon met de post mee…

Grt. René

Wat een mooi iconisch en herkenbaar horloge, heel erg mooi! Gefeliciteerd!

r.obelink Schreef:

Die €20,00 is wel excl. verzendkosten, hier komt
nog ruim €8,00 bij.
Ik zoek er nl ook één, maar vind de verzendkosten
wel aan de hoge kant.
Kan nl gewoon met de post mee…

Grt. René

Dan moet je 'm bij Horloge Platform bestellen, en aangeven dat de tool in een enveloppe mag.

Super mooi horloge.
Zeker mijn volgende aanwinst. Vind het ook stoer dat je 'm in plexi hebt, the original. Er staat me nog iets bij van een forumlid die er niet zo goed tegen het plexi kon(lees krassen e.d).

Veel plezier er van en mocht je op een dag zoiets hebben van’’ ik wil m aan Roel verkopen’’ PM me! :wink:

aaaaaaaahhhhhhhh mijn nog steeds lang gewenste uitvoering, proficiat. Gezonde jaloezie van deze zijde :slight_smile:
Verrassend die Hirschbandjes

@ roel: Als er een Speedmaster komt, dan wel zoveel mogelijk in de ‘NASA-uitvoering’ natuurlijk.

@ capice: De bandjes zaten er bij. Zal tegen de tijd dat ik de tools heb eens wat wisselen en wat foto’s laten zien. Wat bedoel je trouwens met ‘verrassend’?
Klinkt als ‘goed je best gedaan’ zeggen tegen iemand die er niks van bakte:)

haha, wat leuk, ik heb de mijne ook besteld via ebay uit Japan.
Helemaal top! ben er nog steeds heel blij mee. Het is gewoon het allerstoerste horloge dat bestaat!
Ik heb een handopwinder met open achterkant.

Gefeliciteerd met deze topklok.
Die moet er bij mij ook nog een keer komen.