Postbode is geweest en bracht een opberdoos

Vandaag de horlogebox binnengekomen die ik besteld had. Ik had nog geen mooie opberg mogelijkheid voor horloges, ze lagen in een la in een plastic zakje.
Behalve de solars, die lagen op een kastje om geladen te blijven. Dus kon ik wel een doos gebruiken. Het moest er een zijn met glazen deksel voor de solars.
Deze is het geworden, gelijk een quick view van mijn collectie. De bovenste rij draag ik minder, de onderste zijn de meest gedragen horloges.
Het accent ligt op Japans, het is een bescheiden collectie maar voor mij waardevol. Soms gaat een uit en komt er weer iets nieuws terug, het aantal blijft vrij constant. Moet wel betaalbaar blijven.
Wie herkent de verschillende modellen ?

Niks mis mee. Heel leuk met die doorkijkdeksel.
Ook de inhoud ziet er goed uit.

Zeker een mooie box, passen er ook XXL horloges in zoals U-boat etc ??

Ziet er goed uit, zowel collectie als doos natuurlijk.(tu)

Mijn grootste horloge is de Citizen, tweede rij, tweede horloge. Daar zie je dat de horloge kast boven het vakje uitkomt. Dus een groter horloge zou moeten passen. Je moet er dan niet 5 van die grote naast elkaar doen, dan zullen de kasten elkaar raken.

Mooi doosje. Ziet er netjes uit zo. (tu)

Mooi doosje! Ben ook nog opzoek naar een doosje die er goed uit ziet en betaalbaar is.

Ik heb hem in Duitsland gekocht op Ebay, de verzendkosten waren aan de hoge kant maar omdat ik er twee heb gekocht (een voor een collega) deel ik de verzendkosten met hem. Wil je de verkoper weten stuur even een PB.

Van harte proficiat met je veelzijdige horlogebox.

Deze doos is slachtoffer van een onoverkomelijke ontwerpfout:
Ze is veel te snel vol! :slight_smile:

Mooie collectie overigens. Welk model is de Citizen diver?

GBW

He, ook een Seiko 5m43.(links onderin)
Ik draag hem met een zwarte Nato.
Leuk om te zien dat je er ook een in de collectie hebt.(tu)

(tu)

mooie opberg doos, maar ook de horloge’s zijn mooi.
veel plezier ermee.

He, ook een Seiko 5m43.(links onderin)
Ik draag hem met een zwarte Nato.
Leuk om te zien dat je er ook een in de collectie hebt

Ja, dat is een SKJ003P, ik heb hem op een solid oyster band. Die originele Jubilee vind ik niets. Moest wel de end-links van de originele gebruiken en aanpassen.

GroteBozeWolf Schreef:

Deze doos is slachtoffer van een onoverkomelijke
ontwerpfout:
Ze is veel te snel vol! :slight_smile:

Mooie collectie overigens. Welk model is de
Citizen diver?

GBW

Dat is een Airdiver, Titanium, Eco Drive, model PMX56-2811. Heel comfortabel horloge, en ook uit de Citizen Promaster serie, net als die er links naast ligt.