Ik vrees dat je gewoon een maandagochtend-werker getroffen hebt
Ik baal mee…
Kan dit misschien een oorzaak zijn van het losse uurwerk?
Het tritium kan prima los zijn geraakt nadat de secondewijzer door de kast is gaan vliegen.
Zonde van zo’n mooi horloge in ieder geval.
Vandaag is er bij mij ook een horloge binnengekomen die verzonden was als normaal pakket(wel in een bubbelenveloppe) maar deze gooiden ze ook gewoon door de brievenbus Gelukkig kon de Vostok er tegen
Balen Jelle! Maar heb je het losse stukje tritium nog? Lijkt me dat je dat voorzichtig terug kunt plaatsen en vanaf de onderkant kunt lijmen?
Wat klote zeg.
Hopelijk kan het stukje tritium nog worden teruggeplaatst zoals malus65 zegt.
Ik denk dat schade verhalen op postNL moeilijk is in dit geval, want wat zou de vergoeding zijn voor een stukje losgekomen tritium?
En dit is losgeraakt door slecht handelen van postnl medewerkers of door oudheid?
Kan me voorstellen dat je ongelooflijk baalt…en terecht. Zelf 3 keer iets gehad met ze en binnen afzienlijke tijd opgelost naar behoren.
Nog geen ervaring met claimen van schade maar het is relatief eenvoudig;
Waarde voor - waarde na is X bedrag. Bij mogelijk herstel dat lager is dan X dan is jou schade de herstelkosten anders X.
Door je foto(s) voor verzending kan je m.i. aantonen wat de staat voor verzending was, en de andere foto’s tonen de staat na verzending.
Suuk6 met de afhandeling !
Jemig wat een k** verhaal.
Ongelooflijk hoe ze daar mee moeten zijn omgegaan.
Hopen op kwaliteitsverbetering na de overname door de Belgen.
Waarom zou een pakket wat door de brievenbus past en waar niet voor hoeft te worden getekend persoonlijk worden afgeleverd?
Overigens verdient betreffende verzorger een medaille want een bubbeltjes envelop door de brievenbus gooien is een beste prestatie!
Vervelend, maar dat je de klok hebt gedragen en dat er voorzichtig mee had moeten worden omgegaan is natuurlijk flauwekul.
Is het immers niet altijd zo dat een ongeluk in een klein hoekje zit?
Het gaat altijd goed, totdat…
Klein beetje realiteitszin is wel op z’n plaats denk ik
Dat deed de PTT vroeger in ieder geval wel! Ik zie mezelf nog bij de pakketpost staan. Voor me een stuk of dertig postzakken, gehangen in houders, met de plaatsnaamkaartjes erbij. Als je een pakketje voor Utrecht in handen kreeg, mikte je van afstand huppekedee het pakkie over zo’n 5 meter zo in de zak. Goede basketbaltraining. We beleefden er als vakantiewerkers de grootste lol mee.
Weinig leden die nog weten wat P.T.T. betekent denk ik hahaha
Ik heb afgelopen jaar 300 pakketjes verstuurd met PostNL, daar is er eentje van verdwenen in Engeland met dank aan Yodel, en eentje kapot aangekomen. Lijkt me een prima score, we klagen weleens over de voormalige PTT maar ze doen het toch best goed.
Leuk weetje, het sorteringsproces is compleet geautomatiseerd en zo’n breekbaar sticker doet dus maar weinig (hopelijk doet de bezorger er nog iets mee). De verpakking moet wel de botsing met een ander object van 30kg kunnen opvangen. Omdat de poststukken tegen elkaar kunnen worden gedrukt.
Nou ik weet niet hoe het bij u in de buurt gaat, maar als ze een pakketje verzonden hebben als “pakket”(dus niet als brievenbuspakketje) dan belt de pakketdienst altijd aan, ook als het door de brievenbus zou passen en er niet voor getekent hoeft te worden.
Bij goeie oude P.Post zou dit nooit gebeuren.
Een studiegenoot van mij werkte destijds in het sorteercentrum. Die vertelde me om nooit dat soort stickers er op te plakken. Nodigde alleen maar uit tot harder gooien.
Kom net dit tegen…
Overigens, het horloge is gerepareerd. Ik moet zeggen dat de relume er netjes uit zien van de minutenwijzer.
Nieuw klein dieptepuntje: zojuist een door mijzelf ingevulde klachtenkaart van NS met antwoordnummer levensgroot erop, thuisbezorgd gekregen. Zal komen omdat ik mijn naam en adres erop heb gezet. Wel snel thuisbezorgd, gisteren op de post, vandaag bij mij op de mat:+1:t2:
Ziet er zeker weer mooi uit, die kan er weer tegen!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.