Potentiële aankoop Longines Legend Diver 39mm. Jullie mening?

Die is ook heel gaaf! Had hem gezien. Ik denk alleen dat een 36mm mij te klein lijkt. Die zou ik toch echt in real life moeten bekijken :smiley:

Vind de groene toch te opzichtig en totaal niet passen hierbij. Heb hem wel op de PRX en daar vind ik het wel gaaf!

1 like

Welke blauw/ zwart bedoel je? :grin:

Mijn voorkeur zou uitgaan naar groen maar dat kan jij inderdaad iets te opvallend/trendvol vinden.

Ik zou sowieso eerst bij een dealer passen en dan er nog een nachtje over slapen. Voor mij werkt zo’n proces het beste.

1 like

Ik zou a) de zwarte nemen en b) als je pols 18 cm of groter is de 42 mm heroverwegen. Ik vind de lug to lug geen issue.

9 likes

Second that!

7 likes

Heb een 39mm vorig jaar al een keer omgehad :stuck_out_tongue_winking_eye:. Die is toen wel blijven hangen haha.

1 like

Grijs of zwart

1 like

Superleuk dat je deze aan het overwegen bent! Ik had eerst de 42mm maar zodra de nieuwe 39mm uit kwam heb ik de oude meteen verkocht en deze gehaald.

Wat mij betreft is de LLD een perfect horloge qua maat en stijl, kan altijd en overal. En de nieuwe 39mm maat is gewoon perfect.

Qua kleur wijzerplaat zou ik zeggen: Laat je niet beïnvloeden en kies gewoon waar jij zelf de meeste wauw factor mee hebt. Dus grijze is idd heel fraai! De zwarte is weer iets beter leesbaar en de groene is een hippe kleur. En zelf ben ik voor de blauwe gegaan :wink:

11 likes

7 likes

De blauwe

9 likes

Mijn 2 centen, zwart i.p.v. grijs want zwart past overal bij en altijd leuk om opties te hebben met verschillende banden.

Als je deze serieus overweegt dan is 100% het advies om te passen voordat je gaat aanschaffen. Dit is al deel van de voorpret en dat is minstens zo belangrijk. Succes :slight_smile:

1 like

Alleen heeft die op de een of andere manier niet de juiste verhoudingen en zeker niet dezelfde kwaliteitsbeleving als de 42 en 39mm. Ik heb met mijn smalle polsen de 42 met veel plezier gedragen en zou als je aan die maat twijfelt altijd voor de 39 gaan in zwart uiteraard. :ok_hand:

2 likes

Eens!

Maar zie alleen nog maar dit :grin::joy:

3 likes

8 likes

Gaaf hoor! En bedankt voor jouw mening :smiley: . Leuke band er ook op! Vind staal zelf denk ik een tikkeltje mooier! Heb je die ook?

Je hebt helemaal gelijk! Ik heb hem vorig jaar al stiekem een keer gepast :stuck_out_tongue_winking_eye:. Was van mening dat een 42 ook wel kon. Die heb ik dus omgehad van t weekend en die is te groot haha.

De bruine, die lijkt mij het mooist.

2 likes

skip de jank-bracelet en zet er fatsoenlijk rubber op, dat is een duiker🫵

1 like

Ook eerst een 42mm gehad en nu de blauwe 39mm :ok_hand:

8 likes