Solar power, diverse kleuren.
Als een stukje boven budget ook een optie is zou ik deze oppikken. 70 u gangreserve maar met een accurater uurwerk dan van de Hamilton. Bovendien echt een heel fraai horloge en naar mijn idee erg scherp geprijsd. (Is niet mijn horloge)
Dit is heel mooi! Bedankt voor de tip!
En fatsoenlijk saffier. Niet het helderste op de planeet, maar wel prima. Ik zou nog steeds eerder de SJE085 kiezen omdat het een echte field watch is en de Longines meer pilot achtig aanvoelt, maar zeker ook een prima kandidaat. Longines is op het moment goed bezig.
You must choose. Qua of kwa. Tip: kwa is net zo correct als kua of qwa.
![]()
![]()
Specificaties moet je nooit in de weg laten staan van een horloge waar je een klik mee hebt of wat je gewoon erg mooi vindt. Zo zat ik vroeger nooit in de wedstrijd, maar onder andere @Brick heeft me daar in veel discussies in beĂŻnvloed.
Eén van mijn favoriete horloges is mijn neo vintage Reverso. Geen hacking. Totaal niet waterdicht meer, ook niet spatwaterdicht. Niet bijster nauwkeurig. Een amplitude die een beurtje suggereert. Het is ook nog een skeer handopwindertje. Maar toch. Super. Draag hem vaak.
We zien het resultaat van je overpeinzingen graag tegemoet. Canât go wrong with an Alpinist, denk ik maar. Sterker nog, die Hamilton is ook geinig als je met het glas kunt leven.