PPS GROEP berichten

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: Ik heb in tijden niet zo gelachen op dit forum!!! Wat zit er een hoop humor in jullie verborgen!!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ik weet verder niet of ik dit nou als reclame moet zien, volgens mij niet. Of de berichten vervelend waren? Nee dus, ik heb nog buikpijn van de reacties. Ik heb de discussies dus maar gesloten, ze blijven wel zichtbaar. Waarom dan sluiten? Omdat ik ergens het idee heb dat de echte PPS groep hier niet op zit te wachten en de antwoorden toch niet leuker meer kunnen.

Mocht de poster echt van de PPS groep zijn, geef mij dan gewoon 2,5 keer 40% korting op een mooie ML Masterpiece of een Breitling Navitimer, stuur die naar me toe, dan zal ik 'm hier verloten en zet ik jullie naam er (tijdelijk) nog veel groter op!

Ik heb vernomen dat Boers gaat sluiten en er daarom daar wordt uitverkocht.
( garantie??? ) Hoe zit dit?

Dit is dus echt zo’n onzin!

Sandra, zou jij je (uit nieuwsgierigheid) nader kunnen verklaren?

Gerwin

Wie niet!!!

Ik heb ook een soort van uitverkoop gehad maar dat ging voornamelijk om auto’s. MIjn horloge collectie was wel optijd aan de kant.

Mvg Dennis.

Juwelier die ook auto’s verkoopt???
't wordt steeds leuker :smiley:

@ geert wat dacht je van de belastingdienst!!! (fiod). Maar dat heb ik gehad en wil er niet teveel meer aan terug denken.

Mvg Dennis.