Praatje plaatje

Ik kijk al een tijdje mee op het forum, af en toe deel ik wat foto’s van mijn horloges, wat na enig gepuzzel is gelukt. De kwaliteit van de foto’s en ook van mijn horloges is wisselend.
De kwaliteit van mijn replieken zijn ook wisselend, hier en daar wordt ik op mijn vingers getikt. Ik moet mij inhouden om niet te veel kiffen uit te delen.
Ik heb zelfs een horloge gekocht van een betrouwbaar forumlid, dat is ook een leuke meerwaarde van dit forum.

In ieder geval heb ik een plek gevonden waar ik de passie voor horloges kan delen, en dat is errug leuk.

Ik ben er ook wel achter dat de smaken erg verschillen over wat mooi is en wat niet:
Vooral de discussies wat beter of slechter , mooier of beter is in kwaliteit komen vaker voor.

Op het forum komen de rolexen regelmatig voorbij, vacheron, jaeger, patek veel minder, wat me ook logisch lijkt. Daar kun je in de meeste tijdschriften wel wat over lezen, en is voor de meeste leden van het forum onbereikbaar, wellicht dan ook niet interessant. De duikerklokjes komen op een goede 2e plaats op het forum: raar eigenlijk, de meesten zijn niet langer dan een dag aan je pols te houden en duiken doet bijna niemand ermee.

Het is een genot te lezen over alle ins en outs mbt de vele klokjes die voorbij komen. Er zijn forumleden die er heel veel van weten en de gedeelde tips zijn zeer waardevol.

Ik merk ook bij mezelf dat als ik een klokje gekocht heb ik dat graag wil delen om bevestiging te krijgen dat ik daar goed aan gedaan heb en daar samen over te zemelen. Dat is hier leuker dan thuis omdat daar de passie niet gedeeld wordt zoals hier. Lullig dan als iemand jouw klokje niet leuk vind, maar dat zit ‘m natuurlijk in de verschillende smaken.
Ik kan niet wachten om toegelaten te worden op het verkoopgedeelte, zodat ik mijn verzameling nieuw leven in kan blazen. Dan zal ik ook met nieuwe bijdragen komen, vooralsnog zal ik steeds reageren op anderen, en mijn best doen niet te schieten op de rolexfanaten.
Bedankt voor het lezen!
en oh ja , nog een plaatje:

Explore mokermike5

Lekker diverse collectie.
Als je nu toegang krijgt tot het (ver)koop gedeelte; wat gaat er dan in de verkoop?

alléén de Atlantic blijft, de anderen mogen voor de juiste prijs weg.

Da’s ook een manier natuurlijk !:#

Mooi gesproken!(tu)

Een horloge moet vooral bij je persoonlijkheid passen.
Merk en prijs moet hier niet prevaleren.
Niets is meer ongemakkelijk als een ‘too much’ horloge om de pols.

Grt.

vinrouge Schreef:

Da’s ook een manier natuurlijk !:#

Inderdaad :smiley:

Persoonlijk denk ik dat de meeste horloges uit deze box via MP sneller verkopen dan via dit forum.

Nou, ik denk dat de Victorinox toch snel weg zal zijn.

groetjes Lenno

klopt

Alles mag weg behalve de Atlantic?? En je handtekening dan (Olympische Tissot) en de Dugena en met mountainbiken is die Garmin toch ook wel handig, toch zeker drie waarvan je spijt kan gaan krijgen, maar ik houd je niet tegen :wink:

da’s geen garmin, een Colombia compass/hoogte/temp/baro
Je hebt gelijk: de tissot zal ik niet zomaar van de hand doen,
maar voor de juiste prijs ‘flipper’ ik 'm weg voor een moderne tissot.
De dugena is een dienst-herinnering, super-klokje, zeker als je 'm vergelijkt met de hangklokken als een deep blue, die even diep de zee in mag…

Leuk om te lezen.
Variabele collectie ook.
Die Victorinox is (tu)

Sja, smaken verschillen idd.

Greepje uit mijn exen :}
Alleen even de Rolexen gedaan speciaal voor jou :wink:

You are teasing:
OK , special voor jou:
Explore mokermike5

mo0i, he

mike moker Schreef:

De duikerklokjes komen
op een goede 2e plaats op het forum

Mooie verzameling maar huh, ik dacht dat de duikershorloges toch wel de boventoon hadden.

Ik ben nu toch wel benieuwd geworden…

Nu wèl:

mokermike5 uploaded this image to

En wat denk je dat dit gekost heeft?

hint:(=14 x swatch scuba)

mokermike5 uploaded this image to