Prachtige Casio G-Shock GMW-B5000GD-1ER Zwart (alleen te koop)

Prachtige Casio G-Shock GMW-B5000GD-1ER Zwart (alleen te koop, heb weer teveel gekocht hier in het blauw de laatste tijd :sweat_smile:)

Wat Ai erover zegt:

De G-Shock GMW-B5000GD-1ER: Waar Legende en Luxe Samenkomen (Ja Ja!)

Ben je klaar voor de ultieme evolutie van een icoon? De GMW-B5000GD-1ER neemt het legendarische ‘Square’ ontwerp van de allereerste G-Shock uit 1983 en giet het in een onverwoestbaar, volledig metalen jasje met een diepzwarte, stijlvolle finish.

Waarom dit jouw volgende horloge is:

Full Metal Stealth Look: Geen kunststof, maar een solide roestvrijstalen kast en band met een krasbestendige zwarte ion-plating. Een horloge dat zowel onder een pak als bij een casual outfit de show steelt.

Nooit Meer Batterijen Wisselen: Dankzij de Tough Solar technologie laadt het horloge zichzelf op via (zon)licht. Zelfs in de kleinste straal licht vindt hij zijn energie.

Altijd de Exacte Tijd: Of je nu in Tokio of Tilburg bent, via Bluetooth® en Radio-controlled (Multi-Band 6) tijdontvangst loopt jouw horloge altijd op de seconde nauwkeurig.

Onverwoestbaar: Het legendarische G-Shock DNA. Schokbestendig en waterdicht tot 200 meter (20 bar). Dit horloge overleeft alles wat jij aankan.

Smart & Functional: Koppel hem aan de G-Shock app voor eenvoudige instellingen, een handige ‘Phone Finder’ functie en wereldtijden van meer dan 300 steden.

Superieure Afleesbaarheid: Het verbeterde STN-LCD display (negatief scherm) zorgt ervoor dat je de tijd altijd scherp ziet, zelfs vanuit moeilijke hoeken.

Specificaties in een oogopslag:
Materiaal: Massief roestvrij staal (IP-coating)
Afmetingen: 49,3 x 43,2 x 13 mm
Glas: Mineraalglas
Extra’s: Super Illuminator LED-licht, 5 dagelijkse alarmen, stopwatch en timer

Eén horloge. Geen compromissen. De G-Shock Full Metal Black is er voor de man die gaat voor kwaliteit, historie en een krachtige uitstraling.

Merk en model: Casio G-Shock GMW-B5000GD-1ER Zwart
Diameter: 43mm
Leeftijd: geen idee
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): feb 2026
Factuur en/of certificaat: geen factuur, wel alle documenten (zie foto)
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: bomproof verzenden voor risico koper en/of afhalen hartje Friesland
Conditie (krassen, werking etc): gebruiksporen maar geen beschadigingen/krassen
Soort uurwerk en kaliber:3459
Vraagprijs: 299 ex verzendkosten

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

10 likes