Prachtige collectie horloges in de aanbieding!

Ik wilde de beste verkoper jullie niet onthouden.
Hieronder zijn aanbiedingen.
http://verkopers.marktplaats.nl/10045418

(mocht het geen interessant topic zijn komt er vanzelf wel een slotje op?)

Allemaal nep, kan niet voor die prijzen.

groet

Ed

Inderdaad hartstikke nep. Is dit sarcastisch of zie je het gewoon niet, Rene? :wink:

Iedere reactie op dit spul is vervuiling van deze site

Toch een fijne dag gewenst
Guus

Mijn beste,

Ik zal deze naïeve onnozele dwaas eens van repliek dienen.
Immers,

‘een cultuur die vijandig is aan mijn waarden en normen‘, daar wil ik het fijne van weten.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Bah neppers.

Ze zijn nog duur ook!

guuswatch Schreef:

Iedere reactie op dit spul is vervuiling van deze
site

Toch een fijne dag gewenst
Guus

Vervuiler dat je d’r bent :wink:

Haha, wat een ophef!

Uiteraard weet ik dat het neppers zijn. Ik vond ze zo mooi aangeprezen dat ik ze met jullie wilde delen!
Overigens heeft een vriend van me zo’n royal oak special uitvoering? gekocht voor een net ff iets hogere prijs als het horloge welke de verkoper op marktplaats aanbiedt.

Overigens zie ik het probleem van het posten van neppers niet. Ik begrijp dat het moeilijker is sarcasme via internet te plaatsen maar ook jullie moeten hier toch plezier aan kunnen beleven?
Kan er geen apart (sticky) topic aangemaakt worden voor dit soort prachtige aanbiedingen? (of is deze er mogelijk al)

René

Lijkt mij niet.

denk dat de beheerder hier niet zo blij mee is, gelet op eerdere discussies over dit onderwerp.

Wat mij betreft alleen het serieuze werk, dit soort shit kan beter op een andere site geplaatst worden, immers het zou het niveau van deze site verlagen. :S (td)

met groet

Ed

Gooi maar dicht.
Het is niet mijn intentie het forum te verzieken hiermee. Het leek mij wel leuk een gedeelte van het forum te wijden aan “neppers”. Daarbij is er een discussie gevoerd over dit onderwerp (helaas is deze mij ontgaan) maar een discussie kan men niet solo voeren. Er zullen dus mensen zijn die kunnen “genieten” van dit soort aanbiedingen.

Om maar even ala Coenraad af te sluiten:

De horlogewereld kent vele gezichten, ook het neppe…
(:P)

René

Het is misschien grappig en zeker niet bedoeld om deze voor echt te verkopen, maar zo zal de toekomst van de rikketikbeurzen en zeker de geloofwaardigheid ervan steeds moeilijker worden,ik hoop dat de organisatie in de toekomst er in slaagt om neppers en haar aanbieders van de beurs te weren, ik wens ze daarbij alle sukses het zal moeilijk zijn, in keulen slagen ze er tot op dit moment goed in,
het zal het niveau van de rikketik alleen maar ten goede komen.

Veel groeten en wijsheid,
Guus

De advertentie is blijkbaar verdwenen.

Als ik het draadje lees ging het hier blijkbaar om de zoveelste nepper-aanbieding voor veel geld.

Persoonlijk vind ik dat meldingen van dit soort bedrog ZEER NUTTIG zijn op fora zoals deze. Al was het maar om de verkopers (al dan niet bewuste bedriegers - en sommigen ervan lezen ook mee- ) te laten merken dat dergelijke oplichting niet onopgemerkt voorbij gaat.

Opmerkingen als zou dit soort posts de het forum “vervuilen” vind ik daarom zeer ongepast !

Dit forum wordt door veel mensen gelezen (ook door niet-forumleden).
Dus als we daarmee kunnen vermijden dat onschuldige kopers bedrogen worden, dan is dat een pluspunt.

MVG,

Morse.

Mijn beste,

Morse:
”Rem acu tetigisti” (tu)
(je slaat de spijker op z’n kop)

En voor nu; “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Ik geloof dat ik me helemaal bij Morse en Tissot62 kan aansluiten. Misschien zou het inderdaad de moeite waard zijn een apart plekje op dit forum te reserveren voor dit soort oplichterspraktijken. Je kunt de mensheid immers niet genoeg waarschuwen voor oplichters.

Als het kan lijkt me dat een goed idee, een soort ‘horloge-politie’. Maar het moet dan wel 100% zeker zijn dat het om neppers en/of (poging) tot oplichting gaat.

Groeten, Tom Vreeken.

Ik denk in het geval van aangehaalde advertentie niet veel mensen er daadwerkelijk intrappen. Een Breitling/Rolex/… voor plm €100, dan moet een belletje gaan rinkelen.

Nu moet ik zeggen, dat als men mij een jaar geleden een bijvoorbeeld een Nep Panerai had aangeboden voor €100 had ik gedacht, grappig klokje, misschien wel de moeite waard. Dit alleen omdat ik het merk niet kende, en zeker ook niet de prijzen die ze voor een echte vragen.

Groeten,

Martin