Prachtige kleur blauw

Over de tekst van te twisten, maar het verbeterde uurwerk en de stralende blauwe kleur maken dit horloge helemaal af voor mij! Prachtig!

17 likes

Waar kun je dit horloge bekijken zonder dat je door dikke sluizen heen moet?

1 like

Met bijpassend blauw rubber. Dat wordt dan een beetje teveel van het goede voor mij. Op staal het mooist. Echt mooi.

Mooi! Maar als ik moest kiezen toch een zwarte en dan zonder die wall of text :wink:

Gr, HJR

Prachtig! Maar wat mag hij kosten? :slight_smile:

Jammer genoeg geen rood accentje op de secondewijzer
verder een prachtige kleur

Waarom staat er een heel essay geschreven op de wijzerplaat?

Geen staal…titanium

Gewoon mooi.
Ik vind de tekst totaal niet storen.

De tekst vind ik ook niet echt een probleem.
Het is wel voller dan je normaal verwacht maar ach…
Persoonlijk vind ik hem in het zwart wel mooier, maar wat me wel mooi lijkt is een blauw rubberen band in Ulyssee Nardin stijl .

Maar sowieso een mooi en goed horloge .

Pieter.

gefeliciteerd!!! een chic en sjiek horloge!!!

Horloge niet gekocht, wij kamen voor iets anders maar toch wel leuk om dan even te kijken!

Prachtig horloge; intense kleur. Tekst vond ik in real-life meevallen, wel dikkere klok dan ik had verwacht.

Wellicht even sparen en wie weet;)

Blauw, blauw, ik hou van blauw (© Pino)
Maar dit is wel erg blauw.
Het is een prachtig horloge. Maar voor mij dan wel in de zwarte uitvoering en het voorlaatste model zonder die lap tekst.

Prachtig horloge. Doet me hieraan denken:

:sunglasses:

1 like

Prachtig, veel beter dan de vorige!!!
Enkel spijtig van het titanium, maar dat is persoonlijk:
Ik vind het uitzicht mooi, maar veel te licht aan mijn pols!!!

Enige wat jammer is is de dikte…
Veeeeul te dik…

Blauw is mooi! Wat ik me bij die Pelagos altijd afvraag is hoe dat titanium zich op de lange duur houdt, het is niet gehard.
Voor mensen met budgettaire beperkingen die op zoek zijn naar het ware blauw… ik kwam dit tegen op het web gisteren:

http://forums.watchuseek.com/attachment.php?attachmentid=1563924&d=1405440271

De review is ook wel aardig om te lezen http://forums.watchuseek.com/f74/limes-endurance-1tausend-review-pictorial-pic-heavy-1057587.html#post8094301

Ik heb een zwak voor Tudor, maar die Limes is absoluut interessant moet ik zeggen. Helaas ga je daar heel moeilijk aankomen denk ik, en al helemaal in het blauw.

Waarom werkte de upload van het web niet?
Ik had de koppelingslokatie gekopiëerd, en geplakt bij: {Voeg een afbeelding of bestand toe\vanaf het web}

Ik heb de foto nu gedownload en vanaf HD geupload maar het kon eerder wel met een link.

Deze is heel erg mooi een echte eye-catcher.
En dat blauw, dat heeft gewoon iets :+1:
Die tekst op de wijzerplaat, stoort mij absoluut niet!
Ik voeg hem toe aan mijn wishlist :memo:
Bedankt voor het delen!

Groet,

Erik

2 likes

Wow ik vind het blauw prachtig en heb er een nieuwe graal bij :+1:

1 like