Prachtige opknapbeurt van een Squale

Ik heb genoten van het verhaal. Uiteraard vanwege het horloge en het traject, maar ik moest toch echt even in mijn borrel proesten toen ik Opa Piet het Vondelpark zag blussen. :joy:

1 like

Mooi hoor, ziet er weer keurig uit. Goed verhaal ook. Alleen die twee bijna rampen, in het Vondelpark en het IJ, waaraan Amsterdam ternauwernood is ontsnapt, heb ik eventjes gemist :thinking:

1 like

Opeen zwarte NATO ook mooi hoor!

Hier mijn foto’s

14 likes

Heel mooi zo’n horloge met een verhaal en mooi opgeknapt :ok_hand:

1 like

:+1::+1:mooi zulke verhalen

1 like

Mooi horloge met een nog mooier verhaal. Met recht een vintage klok te noemen. Geniet er van :+1:

1 like

Heel tof! Ook mooi dat het patina nog enigzins aanwezig is! Prachtig!

1 like

:joy:

Als band zou ik een firehose strap pakken, buiten dat dit zeer toepasselijk is lijkt hij mij ook mooi erbij staan, 2 vliegen 1 klap :+1:

2 likes

Nice :ok_hand:.

1 like

Wat een prachtig verslag weer. Heerlijk!!

1 like

mooi topic

1 like

Frans! Wat een bizar gaaf horloge en jouw vertelstijl valt altijd in de smaak. Met genot gelezen!

1 like

Echt heel mooi resultaat :star_struck::+1:

1 like

Mooi werk :ok_hand:

1 like

Nee, niet mijn horloge: te hoog, te vintage, te oranje. En een te smalle band voor een te dikke kast.

20 mm

Ja dat gaat het waarschijnlijk worden. Hij moet gewoon ff naar AWCO, dan kan hij het een en ander passen (ook de mesh). Maar goed, hij zoekt het maar lekker uit, mijn werk zit erop.

Kijk, dat zijn de foto’s waar we op zitten te wachten. Sorry André, diezelfde avond had ik de Squale niet meer thuis, vandaar die crappy plaatjes. Moest allemaal snel binnen 5 minuutjes, dus dan krijg je dit.
Prachtige foto, die bovenste :ok_hand:t4:

Serieus? Man, alles stond in de hens, zeker 10, of 25…100… wat zeg ik…1000 bomen minimaal. Ik zweer het je, vlammen van 200 meter hoog. Echt.

2 likes

Gelukkig is alles toch nog goed gekomen. Dankzij onze onverschrokken Amsterdamse brandweer. :grinning:

1 like

Ja, een nato, daar dacht ik ook meteen aan.
Gave klok en mooi werk! :+1:

1 like

Gaaf, mooi opgeknapt weer!

1 like

Mooi horloge en prachtig opgeknapt. Niet overdreven maar gewoon terug draagbaar zoals het hoort :ok_hand:

Een mooi verhaal over een schitterend horloge met historie. Lekker dragen en niet meer wegdoen :+1:

1 like