Prachtige Tudor!

Dit vind ik echt heel mooi! Eens kijken of ik die ook met de tijd ergens kan bezichtigen! :smiley:

1 like

Deze kon ik nog niet. Nice!

Afwerking waar zelfs een Invicta nog mooi bij is hahahah

Ik kunde 'm ook nog niet.

Apart ding.

7 likes

Ik kuchte hem ook niet en ik hoef hem ook niet, wat een lillek ding zegā€¦ :lemon:

1 like

Wat is er mis met de afwerking?

Sec wijzer verf is rommelig de lumepips met gaten van lucht er in brushing op de bezel vind ik persoonlijk ook slordig

Deze is wel slordig inderdaad.
Verder vind ik het reuze meevallen, alleen vind ik hem persoonlijk niet heel mooi.

afbeelding

!

ik doelde op de gmt hand sorry en zo zit deze bubbel naast de 6 uur marker. Nogmaals dat is misschien dit exemplaar maar zou ik mā€™n tudor zo niet willen ontvangen even los van of ik dit een mooi model vind of niet.

Ik vind het model op zich gaaf. Had niet eens opgelet betreft de afwerking. Valt best tegen zie ikā€¦

Ze hebben naast deze iconaut ook nog een aeronaut gemaakt die dan vast ook wel op je goedkeuring kan rekenen.
De iconaut uit het filmpje is volgens mij trouwens een afwijkende uitvoering (prototype?) de iconaut heeft normaal volgens mij rood in de dial.

1 like

Ik vind hem lekker.

Maar toch iets te veel kleine schoonheidsfoutjes.
Voor een macro lens that is.
En 43mm vind ik net iets te groot voor mij persoonlijk.

Maar wat in hemelsnaam is en ā€˜ICONAUTā€™ ? :thinking:

1 like

Er had zo Invicta op kunnen staan !!!

1 like

Als we dan toch de minder bekende tudor modellen posten hier hun ā€œdeepseaā€ model. Hydronaut 1200. Vast ook de natte droom van de gemiddelde invicta loveršŸ˜

3 likes

Alles wat bij tudor op naut eindigd is :face_vomiting:

Wel van mij! :heart_eyes:

dat vermoedde ik al, vandaar dat ik dit onbekende ā€œpareltjeā€ postte :+1:

1 like