Praesidus PAC-76

Hola HF-leden,

Zojuist zag ik de Praesidus PAC-76 in een artikel bij de vrienden van Fratello. En ik moet zeggen… ik vond dit meteen een ontzettend gaaf horloge. Mooie dial en lekkere kleuren combi en binnenin zit een VK 64 Mecaquartz uurwerk. Dit maakt de prijs ook zeer aantrekkelijk, hij kost namelijk $350 - $395 (afhankelijk van de strap).

Hij is nog niet uit en je moet je aanmelden (zie onderstaande link), maar heeft een van jullie ervaring met horloges van Praesidus? En wat vinden jullie hiervan? :slight_smile:

Plaatjes voor de sfeer:

Meer details: Pilot Asymmetrical Chronograph 76

10 likes

Score 4.4 uit 5.

1 like

1 like

Bij de Praesidus lopen de subdials tenminste niet dwars door de cijfers heen. Maar verder zijn er natuurlijk al veel van dit soort modellen. Ziet er zeker niet slecht uit. Mooi 38mm formaat en de combinatie met de lederen band, die stalen band vind ik persoonlijk niks. Komt uit de VS dus nog wel 25% extra rekenen voor import.

1 like

De vraag was “heeft een van jullie ervaring met horloges van Praesidus” :thinking:

1 like

Ik wilde slechts behulpzaam zijn door te verwijzen naar 200+ reviews.
Da’s alles.

3 likes

Ziet er mooi classic uit met toch een modern wijzerblad … :+1::+1:

1 like

Pfft, ben je harstikke behulpzaam wordt er zo gereageerd… onbegrijpelijk sommige leden hier

4 likes

Thanks voor jullie reacties!

De trustpilot reviews had ik inderdaag gezien, maar dat zijn vaak klanten die nog in de honeymoon fase zitten. Ben benieuwd of er hier wat Praesidus eigenaren zijn. :slight_smile:

1 like

Schitterend horloge, alleen jammer van het uurwerk. Geen tikkende secondewijzerplaat.

Vind het wel een mooi horloge :slightly_smiling_face: