De oorspronkelijke vraag was Sub of Sea-Dweller, en ik heb gewoon een hekel aan Subs, al helemaal met datum loep. De GMT Master 2 en Sea-Dweller, daar heb ik geen hekel aan. Dat neemt niet weg dat de meerderheid hier uiteraard met alle plezier Subs mag aanprijzen.
Als jouw interpretatie van mijn mening jou irriteert dan spijt mij dat oprecht.
Misschien moet je voortaan proberen het bij korte en bondige teksten te houden (zoals deze laatste post van je), in plaats al dat pretentieuze gezwets in je voorgaande posts…
Alles is natuurlijk relatief. Horlogeloos draagt nog comfortabeler
Maar t is idd maar wat je gewend bent. En zoals iemand anders al zei, als je em strak om de pols draagt wiebelt ie ook minder. Ik vind dat alleen weer niet prettig.
Daarom een gratis tip: van een 16710 flip je de insert in een handomdraai en ga je van vrolijk zomerhorloge zo naar undercover sub qua gevoel. Duikers zijn mi ook wat ruim aanwezig in de meeste collecties. Maar ieder zijn ding.
Kris Kross is makkelijk, en ook ome Woody weet ik goed te plaatsen. De bar still. Ik dacht eerst even Will Hunting, de Ted kaczynski scene, maar dat is de EDIT verkeerde bar, en de foute mannen.