Pre dial

Kwam deze tegen op ebay en heb hem maar gekocht! Volkomen onbekend merk maar volgens mij een erg leuk klokje. Nu de (altijd leuke) wachtperiode totdat hij op de mat ligt.

Daar zit een mooi valjoux handopwind uurwerkje in 7733 geloof ik. Ik heb hem vaker gezien onder andere namen maar verder exact hetzelfde.
Staat nog ergens op dit forum bij een telstar chrono.

Erg leuk!

Ik had 'm ook in mijn volglijst staan:

http://www.ebay.de/itm/150672696153?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Leuke chronograaf! Gefeliciteerd.

De looks zijn helemaal top!

Wel jammer van die klodders op de wijzers.

Wijzers zijn gedaan door een chimpansee denk ik. Eerst maar even afwachten hoe het er irl uit ziet!

Mark020 Schreef:

Wijzers zijn gedaan door een chimpansee denk ik.
Eerst maar even afwachten hoe het er irl uit ziet!

LOL

Een kunstwerk van een beetje een bekende aap kan anders flink wat opleveren… (td)

Niet van deze aap denk ik. Als ze er echt niet uit zien dan laat is ze gewoon opnieuw doen. Het is geen Rolex tenslotte :slight_smile:

Mooi horloge :slight_smile: Ik moet ergens nog een predial met een elektromechanisch uurwerk hebben liggen.

Is hij al binnen? En dan misschien een eigen foto.

Hij is inderdaad binnen. Erg geinig klokje! Ga er een bandje met oranje stiksel opzetten en dan wordt het mijn nieuwe vakantiehorloge. Zal van het weekend even foto’s maken.

We wachten met spanning af!

Hierbij wat foto’s. En het was niet echt mijn weekend qua fotograferen dus het klokje wordt wat tekort gedaan… Geinig detail vind ik het rechter indexje waarin een deel oranje is geverfd.