NA de nieuwe Phoibos Proteus

Hij is mooi, de grey meteorite.
Gelijk besteld ! :blush:

2 likes

Ik zie het Vliegend Spaghetti monster !
Prachtig !

2 likes

Deed de kortingscode het nog? Ik vind de witte ook erg gaaf, maar de meteorite net even specialer.

2 likes

Heel cool! Ik vind hem mooi :nerd_face:
Kan niet wachten op die van mij. Wordt vandaag nog bezorgd als het goed is.
Wat vind je er voor de rest van?

1 like

Ik wist het niet. Heb ze achteraf nog via hun website benaderd…
ben benieuwd . (heb de grey meteorite besteld)

2 likes

Ik vind hem gaaf. Valt echt genoeg aan te zien en mooi te vinden. Minpuntjes zie ik meestal pas wat later :thinking:

1 like

Hoop dat ze de code nog toekennen :pray: ben benieuwd wat je er van gaat vinden.

2 likes

Ze storten €20,- terug !!! :blush:

1 like

Het ding is mooier dan op de foto !!!
En de lumen, nog nooit zo iets gezien !!
Ultra superduper gaaf !! Mooier dan mooi !!!

5 likes

Nog eentje dan…

5 likes

Heel mooi!
Ik ga die van mij volgende week dragen en testen :nerd_face:

2 likes

2 likes

Beetje haakse lugs ala Samuari, maar kleiner. Jammer dat de witte al is uitverkocht; ik sta op de wensenlijst…

3 likes

Allemachies, 200 gram!
Kun je gelijk besparen op duikgewichten, of wordt dat niet meer gebruikt?

Ziet er tegelijk erg strak en solide uit. Blauw en meteorite black zou ik wel mee rondzwemmen.

1 like

Het is een gaaf ding hoor. En een submariner weegt 30 gram lichter. Hoor je niemand over.

5 likes

Ik bedoel het niet als kritiek, ik kan een solide klatser wel waarderen. Ik denk dat mijn zwaarste 230 gram was, een Seiko met een soort van bullbar voor het glas. Normaal weeg ik geen horloges, maar die was zo opvallend zwaar, dat móést ik gewoon weten.

2 likes

Nou, ik heb die van mij een week lang gedragen en ik moet zeggen dat ik tevreden ben. Het is een bijzonder horloge en net als met mijn twee andere Phoibos horloges is het kwalitatief een topper.
Bij een ander merk betaal je veel meer voor dezelfde specificaties en afwerking. Nadat ik een horloge als dit heb gedragen, heb ik er altijd moeite mee om te begrijpen waarom vergelijkbare horloges het dubbele of meer moeten kosten. Je zou juist denken dat als je op grotere schaal kan produceren, dat het dan ook goedkoper te doen moet zijn. Maar goed, die kostenbesparing wordt dan blijkbaar niet doorberekend naar de consument haha :sweat_smile:
Hoe dan ook, de Proteus is een leuk horloge. Zoals @Riepos al zei, er is genoeg aan te zien en te ontdekken. De wijzerplaat, de kroon, het gebold saffier, de lume en de prachtige caseback zijn voor mij de hoogtepunten.
Met de solid end links is de bracelet prima en ziet er tof uit. De randen van de sluiting zijn wel alleen een beetje aan de scherpe kant. Niet storend, maar het valt gewoon op bij een voor de rest net afgewerkt horloge.
Ik heb ook veel geluk gehad met het NH35 uurwerk. Na een week stond het op +4 seconden :scream: Dat is wel heel erg netjes :sweat_smile:
Ik ben in ieder geval echt echt fan van Phoibos en zit er aan te denken om nog wat oudere modelletjes, zoals de Reef Master of de Wave Master op te sporen. Mocht je een oude Phoibos hebben liggen en je hebt er geen zin meer in, doe mij maar even een PB.
Bedankt voor het lezen, hier zijn een paar van mijn plaatjes :blush:

3 likes

Gefeliciteerd met deze schoonheid !
De afwerking is inderdaad super en de lumen zijn prachtig.
Inderdaad een leuk merk waar je hebberig van wordt.

1 like

:joy: :joy: :joy:
Dat is inderdaad perfect verwoord :sweat_smile:
Geen slechte slogan :yum:

1 like