Van de week zag ik dat Phoibos op hun Instagram nieuwe modellen had gepubliceerd. Het zijn nieuwe duikers genaamd Proteus. De witte versie had gelijk mijn aandacht.
Sinds ik in 2018 de groene Wavemaster had gekocht, ben ik fan van Phoibos. In mijn verzameling heb ik ook nog de blauwe PY007. Het zijn heel erg mooi afgewerkte kwaliteitshorloges voor weinig geld. En ik vind het logo cool 
Ik heb er even een paar daagjes overheen laten gaan en heb gisteren maar gelijk de witte Proteus besteld. Een mooi ontwerp en de specs zijn weer goud. Plus ik baal nog steeds dat ik de witte Mother of Pearl Wavemaster gemist heb. Hopelijk komt die nog eens op voorraad. Dus ik wilde niet te lang wachten en deze ook aan mijn neus voorbij laten gaan.
Wat vinden jullie van deze modellen?
De witte is mijn favoriet, maar de blauwe mag er zeker ook wel wezen. Het ontwerp van de kroon vind ik bijzonder. Ben ook heel erg benieuwd naar hoe de lume zal zijn in het echt. De meteorite versies hoeven van mij niet zo 
https://phoiboswatcheurope.com/categories/collection/proteus.html

kwaliteit dikke prima. Ik heb ca een jaar geleden een overgenomen via het forum en echt nog steeds erg happy mee. Logo is echt hate it or love it
Geniet er van.
heb toch wel een aantal knappe horloges maar de phoibos py002 is mijn daily.
Heb ik hem dan net iets te vroeg besteld