Preciste PRS-5 vandaag ontvangen

En nog even de glazen rug:

Mooi hoor, geniet ervan.

Foutje, hier staan de andere foto’s: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,549872,556542#msg-556542

Wat ik net merkte, de onderste pusher komt veel verder naar buiten. :S Dat zie je ook al op de foto.
Even een mailtje naar Eddie vrees ik. :frowning:

Vervelend. Heb geen idee wat het kan zijn, dus kan je ook niet verder helpen.
Eddie kennende zal hij het zonder enig probleem voor je oplossen, maar het blijft naar.

De onderste pusher is los gekomen en kan er volledig uitgetrokken worden. Opnieuw een mailtje dus.

Net een bericht terug gekregen. Hij vraagt me het horloge op te sturen naar Duitsland. Volgens hem werd het mechanisme beschadigd doordat de onderste pusher ingedrukt werd terwijl de chrono nog liep. :S

Ik wist niet dat het mogelijk was een chrono op die manier te beschadigen. Weet iemand daar wat meer over?

Wreckless Schreef:

Ik wist niet dat het mogelijk was een chrono op
die manier te beschadigen. Weet iemand daar wat
meer over?

Het is inderdaad mogelijk op die manier schade te berokkenen. Maar daar moet wel bij gezegd worden dat het bij de meeste chronografen niet zo makkelijk is om de onderste pusher (reset) in te drukken bij een in werking zijnde chronograaf, omdat je dan toch wel een behoorlijke weerstand voelt. Dus dat doe je niet zo makkelijk. Maar het kan wel en is, zoals gezegd, niet de bedoeling.