Presentatie Christiaan van der Klauw en Ulysse Nardin

Vandaag voor het eerst bij van Willigen in Rotterdam geweest.
Ik had via Facebook gezien dat de nieuwe modellen van Christiaan van der Klauw daar gepresenteerd werden en dat men iedereen utnodigde om daar onder het genot van een drankje en een hapje kennis te laten maken met deze modellen.
Dus ik ben vandaag die kant op gegaan en heb mijzelf laten verrassen met al het moois wat dit merk te bieden heeft…
En … Dat is wel heel wat moois.
Nog niet eerder ben ik zo verrast geweest als het gaat om afwerking en complicaties…
Mijn voorkeur gaat uit naar de Ariadne, maar wat is de planetarium ook mooi.!
Excuses voor de zeer slechte kwaliteit foto’s maar de prioriteit lag niet bij de foto’s :wink:

Ik werd geholpen door Robert, een jonge kerel die vreselijk veel te vertellen heeft over alle modellen en merken maar dit ook nog heel leuk kan vertellen.
En dan gaat de tijd heel snel.

Na dit mooie merk kwamen we al snel bij Ulysse Nardin, wat in mijn ogen ook een ondergewaardeerd merk is.
Vooral de marine is schitterend…

De Sonata is ook een schitterend kunststuk…

En mijn favoriet… Al zou ik hem waarschijnlijk nooit kunnen betalen…
Maar wat een zwaar horloge is dit… En zo mooi van kleur ook.

Al met al een geweldige ervaring, bij geweldige mensen !!
Kan van Willigen echt aanraden als je een keer in de buurt ben.

Pieter.

Dat is met recht een mooie ervaring geweest. Vooral die laatste UN vind ik prachtig, daarnaast heb ik veel waardering voor Van der Klaauw maar ondanks hun vakmanschap spreken de modellen mij persoonlijk minder aan.

Dank voor je verslag!

Erg mooi vind die CVD horloges persoonlijk erg mooi voor mij zijn ze net te klein helaas had er anders zeker een gehad!

wow, mooie collectie daarginds… krijg n ideetje…

De modellen zijn allemaal 40mm, voor mij persoonlijk een prima maat echter kunnen ze soms wel druk overkomen ja.
Wat ik extra mooi vind is dat er op het moment maar 299 producten per jaar worden gemaakt voor levering wereldwijd en dat maakt het nog exclusiever.

@Marnix.
De collectie is echt enorm daar, heel veel modellen op voorraad van diverse merken en zelfs een IWC-Boutique waarbij alle modellen op voorraad zijn.
En dat laatste is extra leuk omdat er een soort van woonkamer is gerealiseerd met bankstel en openhaard.

Thanks! Mooi de pics.

Gaaf dat een Ariadne een heel andere uitstraling krijgt met zo donkere wijzerplaat.

BadBoy Schreef:
--------------------------------------------------.

@Marnix.
De collectie is echt enorm daar, heel veel
modellen op voorraad van diverse merken en zelfs
een IWC-Boutique waarbij alle modellen op voorraad
zijn.
En dat laatste is extra leuk omdat er een soort
van woonkamer is gerealiseerd met bankstel en
openhaard.

thx, had zo iets onlangs in n horlogeblad ook gelezen.

Mooie horloges, die je niet zo vaak op HF tegen komt.

b1,…er komt/is een model wat groter ia, nl 44 mm.the hypernova.