Ik ben een Fransman en woon al een paar jaar in Nederland. Ik werk nu vijf jaar in de horloge-industrie, een ongelooflijke kans voor een horlogeliefhebber als ik. Ik heb gewerkt voor Vacheron, A.Lange, IWC en nu Jaeger-LeCoultre. Als je vragen hebt over JLC, aarzel dan niet om ze te stellen; ik zal mijn best doen om ze te beantwoorden.
Ik heb een bescheiden collectie moderne horloges en mijn interesse in vintage horloges groeit dagelijks. Ik heb een grote genegenheid voor de Tudor Submariner en droom ervan om er ooit een om mijn pols te dragen.
Ik kijk ernaar uit om met je in contact te komen (en Nederlands te leren spreken!).
Welkom op HF, Frin! En dat klinkt inderdaad als een droomcarrière, voor de horlogeliefhebber/techneut! Verder zijn we uiteraard benieuwd naar jouw horlogecollectie. Post vooral wat foto’s!
Welkom op HF👍🏻
Als ik dit vragen mag, wat doe je zoal bij Jaeger-LeCoultre.
Prachtig merk overigens.
Bij jouw staat een Tudor Submariner op de grail lijst. Bij mij is dat een JLC-Polaris Chronograph.
Van harte welkom op dit leuke forum. Zoals gezegd zijn wij erg benieuwd naar jouw collectie en uiteraard gek op foto’s. Hoe komt het dat je in Nederland terecht bent gekomen en wat doe je bij Jaeger-LeCoultre?