Presentatie: Frinnl

Hallo allemaal,

Ik ben een Fransman en woon al een paar jaar in Nederland. Ik werk nu vijf jaar in de horloge-industrie, een ongelooflijke kans voor een horlogeliefhebber als ik. Ik heb gewerkt voor Vacheron, A.Lange, IWC en nu Jaeger-LeCoultre. Als je vragen hebt over JLC, aarzel dan niet om ze te stellen; ik zal mijn best doen om ze te beantwoorden.

Ik heb een bescheiden collectie moderne horloges en mijn interesse in vintage horloges groeit dagelijks. Ik heb een grote genegenheid voor de Tudor Submariner en droom ervan om er ooit een om mijn pols te dragen.

Ik kijk ernaar uit om met je in contact te komen (en Nederlands te leren spreken!).

80 likes

Welkom op HF, Frin! En dat klinkt inderdaad als een droomcarrière, voor de horlogeliefhebber/techneut! Verder zijn we uiteraard benieuwd naar jouw horlogecollectie. Post vooral wat foto’s!

1 like

Welkom op het forum!

Inderdaad een hele leuke carrière voor een liefhebber. In welke tak werk je mee binnen de horlogewereld?

Welko m hier bij HF !
Veel praten dan leer je het snelst.
En veel hier lezen natuurlijk.

Welkom hier :+1:t2:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlands talige Horlogeforum met Internationale allure. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

welkom

Bienvenue Frinnl !
Veel plezier op dit forum - de JLC liefhebbers zullen je zeker wel gaan vinden.

Welkom!

Welkom fransman in Nederland. Dat klinkt super. Lekker werken waar je passie ligt. Deel vooral wat foto’s van de collectie. :sunglasses:

Welkom op HF!

Welkom op het forum :hugs::pray:

Welkom op HF👍🏻
Als ik dit vragen mag, wat doe je zoal bij Jaeger-LeCoultre.
Prachtig merk overigens.
Bij jouw staat een Tudor Submariner op de grail lijst. Bij mij is dat een JLC-Polaris Chronograph.

Nous aimons voir vos photos. :+1:
Bienvenue.

welkom-home

Welkom op het forum! :+1:

Welkom Frinni :+1:.

Van harte welkom op dit leuke forum. Zoals gezegd zijn wij erg benieuwd naar jouw collectie en uiteraard gek op foto’s. Hoe komt het dat je in Nederland terecht bent gekomen en wat doe je bij Jaeger-LeCoultre?

1 like

Welkom op het forum!

Fransman in Nederland, goed gevonden nickname.
Van harte welkom.