Hier staat de boom, met linksonder een wel klein verdacht pakketje, het zal toch geen horloge zijn?

Beste wensen voor allen van goede wil

Hier staat de boom, met linksonder een wel klein verdacht pakketje, het zal toch geen horloge zijn?
neen hoor,
chocoladebonbons, smakelijk
Nee joh, we krijgen een strenge winter dus een paar dikke sokken .
Die tijd ligt al al lang achter mij , maar wordt nog wel herkend
Weet ik, maar in Spanje gaat het sneeuwen en heel hard vriezen. Hier wordt het een graad of 20 schat ik, ja joh de wereld op zβn kop . Van die Pingus wijn krijg je een droge strot joh, geef mij maar die overheerlijke zoete Chinese wijn. Ja ja, kunnen ze daar ook maken he
Valt wel mee, doe mij uw Pingus maar dan scoor ik voor u nog wel wat Chinese zoete stuff
Jij en iedereen die dit leest natuurlijk ook fijne dagen gewenst
Ook huize fredpanarai1 en Assie62 wenst iedereen een fijne kerst en een goed en gezond 2024
Ik wil ook graag iedereen fijne kerstdagen en een fantastisch 2024 toewensen met veel geluk en gezondheid. En mooie horloges natuurlijk.
Fijne Kerstdagen en de beste wensen voor 2024
voor iedereen! Vooral goede gezondheid en een beetje meer vrede in de wereld.
En natuurlijk mooie horloge aankopen.
Horloge heb je min of meer al in je handen of niet?
Mooi flesje!
En jij ook fijne feestdagen toegewenst!
De echte Pingus gaat volgende week sneuvelen
Dank voor de goede wensen.
Fijne kerstdagen en een fantastisch 2024 aan iedereen gewenst
Fijne dagen ,de beste wensen en dat we elkaar ook volgend jaar weer in goede gezondheid op het forum mogen ontmoeten
Ow spannend man . Laat weten wat het geworden is
Ik wil iedereen fijne Kerstdagen wensen en geniet ervan ook een voorspoedig 2024 met een fijne en veilige jaarwisseling. Wens een ieder een gezond en fijn jaar toe
En bovenal wees lief en extra aardig voor elkaar er is al ellende genoeg in de wereld.