Prettige dagen gewenst

Hier staat de boom, met linksonder een wel klein verdacht pakketje, het zal toch geen horloge zijn?

:christmas_tree:
Beste wensen voor allen van goede wil :innocent:

:christmas_tree:

31 likes

neen hoor,
chocoladebonbons, smakelijk :smile: :yum:

4 likes

Nee joh, we krijgen een strenge winter dus een paar dikke sokken :stuck_out_tongue_winking_eye:.

3 likes

Die tijd ligt al al lang achter mij , maar wordt nog wel herkend :tongue:

2 likes

Weet ik, maar in Spanje gaat het sneeuwen en heel hard vriezen. Hier wordt het een graad of 20 schat ik, ja joh de wereld op z’n kop :wink:. Van die Pingus wijn krijg je een droge strot joh, geef mij maar die overheerlijke zoete Chinese wijn. Ja ja, kunnen ze daar ook maken he :grin:

2 likes

Valt wel mee, doe mij uw Pingus maar dan scoor ik voor u nog wel wat Chinese zoete stuff :sunglasses:

2 likes

Jij en iedereen die dit leest natuurlijk ook fijne dagen gewenst :christmas_tree::santa:

3 likes

Ook huize fredpanarai1 en Assie62 wenst iedereen een fijne kerst en een goed en gezond 2024image
image
image

3 likes

Ik wil ook graag iedereen fijne kerstdagen en een fantastisch 2024 toewensen met veel geluk en gezondheid. En mooie horloges natuurlijk.

5 likes

Fijne Kerstdagen :christmas_tree: en de beste wensen voor 2024 :champagne: voor iedereen! Vooral goede gezondheid en een beetje meer vrede in de wereld.
En natuurlijk mooie horloge aankopen.

8 likes

Horloge heb je min of meer al in je handen of niet? :joy: :+1:

Mooi flesje!

En jij ook fijne feestdagen toegewenst! :+1:

2 likes

De echte Pingus gaat volgende week sneuvelen :sunglasses:
Dank voor de goede wensen.

2 likes

Fijne kerstdagen en een fantastisch 2024 aan iedereen gewenst :hugs:

En dat we nog maar lang van onze horloges mogen genieten op dit forum.

5 likes

Fijne dagen ,de beste wensen en dat we elkaar ook volgend jaar weer in goede gezondheid op het forum mogen ontmoeten :smiley:

3 likes

2 likes

Mooie fles! @hendrik

Fijne dagen gewenst iedereen!

2 likes

1 like

Ow spannend man :blush:. Laat weten wat het geworden is :yum:

Beste wensen en fijne dagen voor een ieder :evergreen_tree:

2 likes

Ik wil iedereen fijne Kerstdagen wensen en geniet ervan ook een voorspoedig 2024 met een fijne en veilige jaarwisseling. Wens een ieder een gezond en fijn jaar toe :+1:
En bovenal wees lief en extra aardig voor elkaar er is al ellende genoeg in de wereld.
:revolving_hearts:

3 likes