Prettige Kerstdagen!

Ik wil iedereen via deze weg prettige Kerstdagen wensen! Het ziet er hier momenteel naar uit dat het nog wel eens een witte kerst zou kunnen gaan worden als het zo door gaat. Ik hoop dat jullie allemaal de kerst zo zullen beleven zoals jullie dat het liefste ziet!

Mijn beste,

Daar ik de komende tijd elders vertoef en er zich op deze desolate plaats geen computer bevind, dus helaas ook geen ‘Horlogeforum’ voor mij, wens ik hierbij aan eenieder;

“een zalig kerstfeest en een gezegend 2008”

Maak er wat moois van. En onthoud: “Zie dankbaar terug en vertrouwend vooruit”.

En voor diegene welke zich tijdens de kerstborrel afvragen, “waar gaat het kerstfeest nou in Hemelsnaam” over, heb ik onderstaande overweging:

Dank u, broeders …
Ik had honger en U hebt een club opgericht met humanitaire doelstellingen waarin u over mijn honger hebt gepraat.
Ik dank U hiervoor.
Ik was in de gevangenis en U sloop de kerk binnen om voor mijn invrijheidstelling te bidden.
Ik dank U hiervoor.
Ik was naakt en U hebt ernstig onderzoek gedaan naar de gevolgen van mijn naaktheid
Ik was ziek en U bent op Uw knieën gevallen om de Heer te danken dat hij U een goede gezondheid heeft gegeven.
Ik was dakloos en U hebt mij de bronnen van Gods liefde verkondigd.
U lijkt zo vroom, zo dicht bij God…
Maar ik, ik heb nog altijd honger, ik ben nog steeds alleen, naakt, ziek, gevangen en dakloos.
Ik heb het koud…….

Een gelukkige Kerst !!

Vrede en alle goeds,

Coenraad alias, ‘Tissot62’

Ook een ieder een fijne kerst en een mooi 2008 toegewenst, alvast “op” de eerste inkoop-actie:

Iedereen prettige kerstdagen en een goed 2008.

Prettige dagen en voorzichtig met vuurwerk want anders kun je je handopwinders straks in de verkoop doen. :wink:

Prettige Kerst!!
Het was niet veel maar Rotterdam had al een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje sneeuw vanmiddag…
ger

Geen sneeuw in Twente, maar wel een lekkere, winterse kou!

Ook ik ben er straks een paar dagen van tussen, maar ik wens iedereen hier bij voorbaat een vredevolle kerst!

Voor iedereen die ook moet werken, veel werkplezier. En alle gelukkigen die vrij zijn, beleef het zoals je het wilt…

Prettige Feestdagen en een gelukkig en vooral GEZOND 2008

Gr.JanJ.

vanuit een koud arnhem wens ik alle forumleden een hele fijne kerst en een heel zalig en gezond 2008 gr hans en lize.

Dankjewel voor deze kerstwens Henrik, voor jou en alle horlogeforummers ook namens mij bijzonder fijne feestdagen gewenst,

Groeten,

Stefan

Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar!!

Met vriendelijke groeten Marco

iedereen een fijne kerstdagen toegewenst en een gezond 2008

Heren en dames, ook van ons uit natuurlijk pretige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar gewenst!!

Ook vanuit het noorden des lands iedereen hele prettige kerstdagen en een gezond 2008.

Groet,
Marten

PS de kerstman is al vroeg langs geweest :smiley:

Ook vanuit IJsselstein allen fijne kerstdagen en een gezond 2008

          groeten John

Langs deze weg wil ik eenieder fijne dagen wensen en een Gezond 2008!
Mario Bredewold

Om een beetje in stijl te blijven:

en

:slight_smile: :slight_smile: Fijne dagen!

hans