Preview Halios Seaforth

Met blauwe sunburst dial, nam nam… :tongue:

Dat is al wat later dan Q1-2017…

Ben benieuwd of ze mei gaan redden, ben wel heel nieuwsgierig!!

De plaatjes zijn veelbelovend.

Deze heeft mijn voorkeur;

3 likes

6 likes




Nog wat plaatjes. Die laatste dial was volgens mij enkel een probeersel.

Er mooi horloge maar stevig aan de prijs voor de specs, en dan zit er niet eens een stalen band bij.

1 like

Mooi, maar idd veel te duur. $ 740,- excl tax.

$675 lees ik

Die shipping hoef je geen rekening mee te houden als je bestelt bij FORaSEC

Toch zonde, Miyota uurwerkje en dat Auto-Matic. Verder best een heel leuk ding…

1 like

Iets mis mee dan?

Voor deze prijs? Ja in mijn ogen wel… Ik had liever een Eta/Selita o.i.d. gezien. Zijn zat voorbeelden goedkoper of in dezelfde klasse die wel een dergelijk uurwerkje hebben. Heb overigens zelfs wel een paar Miyota uurwerkjes gehad waar ik, op soms een lawaaierige rotor na, nooit problemen mee heb gehad. Maar is een kwestie van gevoel.

En Auto-Matic… Ja dat is gewoon ronduit lelijk…

Misschien is de afwerking van ongekend niveau :wink: Daarnaast zal de 9015 steeds meer in de hoger geprijsde horloges gebruikt worden. Is even wennen. Heb zelf ook een 9015. Uitstekend verder. Rotor maakt iets meer geluid idd. Zelf geen moeite mee, geeft juist iets mechanisch aan het horloge. Zelf vind ik dit horloge niet heel bijzonder voor Halios begrippen.

1 like

Was jouw uitleg maar altijd toepasbaar… Mijn uiterlijk is namelijk echt bijzonder mooi, mijn karakter daarentegen…

2 likes

Es kan nicht immer Kaviar sein…

2 likes

Zit een 90s5 in. Een net wat meer gepimpte 9015. Zeg @anon50762135EV als je bestelt bij FORaSEC heb je geen shipping!? Want dan komt hij op 740USD (680€). Leg eens uit, als je wilt, :wink:

1 like

Nederlandse dealer. Besteld per kuubkist. En verzendt binnen Nederland gratis dacht ik.

1 like

Dank je @anon50762135EV. De halios is ook geprijsd tegen de 740USD. Inclusief shipping. Als je die even omrekent kom je op een €690,- ongeveer. FORaSEC rekent een kleine € 800,-. Dan is directe bij de bron veel goedkoper. Toch!?

Nee want dan heb je nog de btw en invoerrechten. En ik heb liever de topservice van Stephan. :wink:

1 like

Het jeukt wel inmiddels … deze maakt het denk ik wel naar me shortlist. Prachtig gewoon dat blauw met die stalen bezel! … Hoe lang zou het duren na launch dat Forasec hem ook levert?

6 likes

Gave strap zeg. Als die er ook bij zit…

Mooi ding. Moeknie kopen.

Ik dacht dat dat gewoon een no date versie was, wat zou er gepimpt aan zijn?

1 like