Preview Halios Seaforth

Heb altijd al een zwak gehad voor de horloges van Halios maar helaas nog nooit eentje aan de collectie mogen toevoegen. Nou zat ik zojuist op Instagram en zag een preview van de Halios Seaforth. Hij wordt 40 mm en vooral van het plaatje rechtsonder gaat mijn :heart: wel sneller kloppen. Wat vinden jullie hiervan?

Tekst van halioswatches:
Here’s a preview of the 40mm Seaforth. The line will include fixed and rotating bezel versions in a number of dial configs. The sunburst blue I talked about in the last post is confirmed, as is a black gloss dial. The pastel blue on the bottom is just a mock-up that I think looks neat, but likely not popular so it won’t make it to production. Any thoughts on other dial colours you’d like to see? I am hoping that this can replace the Tropik as the smaller diver in my lineup, so I kept a number of design elements the same. And I regret any migraines caused by that infamous split view.

16 likes

Oeh dat belooft wat! Heerlijk dat Halios gewoon 40mm duikers maakt. Die sunburst ziet er gaaf uit.

Zou zo maar eens de Squale uit de kist kunnen duwen…

2 likes

Nog niet eerder echt wat met de Halios modellen gehad. Ik moet zeggen dat het plaatje rechtsonder wel interessant lijkt, zeker met 40mm!

Na een Tropik SS te hebben gehad, ben ik wel een beetje fan van Halios. Dit ziet er dan weer veelbelovend uit!

@anon50762135EV, kan ik al op je rekenen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Er komt blijkbaar ook een Laguna II (@EricPP)

Dat ziet er veelbelovend uit. Mijn voorkeur bij het eerste plaatje gaat uit naar linksboven en rechtsonder. Ben benieuwd!

Damn :heart_eyes:

Mooi!!
In welke prijsrange komen deze ongeveer? USD 650,- excl Shipping & Tax?

Oehh hé. Prachtig spul.

Zeker die rechtsonder. Erg gave bezel oa.

(tu)
Elf

Neeeee, niet doen, het was net “rustig”…

3 likes

Leuk merk, Halios! En rechtsonder (blauw sunburst) ziet er idd op het eerste gezicht best lekker uit! Hoewel ik eigenlijk een lichtblauwe plaat (linksonder) ook wel heel erg leuk vind!
Een nieuwe Laguna lijkt me een enorm verstandige zet van Halios. Begrijp nog steeds niet waarom ze zo snel gestopt zijn met de eerste.

reken wel op een Miyota 9015 ipv ETA 2824…

idd, antwoord op de vraag “What’s the movement?” op Instagram:
halioswatches The no date version of the 9015

1 like

Neem aan dat we dit ook in de prijs gaan terugzien.
Hoewel dat ook altijd wel weer wat vreemd is, eigenlijk. Productiekosten van een Etaatje en een Miyotaatje zullen elkaar op z’n meest twee tientjes ontlopen. Maar ik denk eerder enkele Euro’s.

Tja, het ‘Swiss made’-marketingapparaat…:wink:

1 like

Ik ga ervan uit dat ze beiden op ongeveer hetzelfde prijsniveau komt te zitten van de Tropik B ($650), de Tropik SS ($675) en de Delfin $690), aangezien daar ook een 9015 inzit. Misschien iets hoger zo net in de $700 range.

Heel mooi!

1 like

Ik wacht met smacht :drooling_face:

Ik wil meer nieuws!!!

edit